هتل های شیراز؛ رزرو هتل در شیراز

رزرو هتل در شیراز چرا با فارا گشت به صرفه شده است؟

هتل های شیراز در ماه های مختلف سال، مخصوصا فصل های پر سفر، همیشه مورد جستجوی مسافرین هستند؛ چون مسافران زیادی می خواهند به شهر زیبای شیراز برای گذراندن اوقاتی فراموش نشدنی و تجربه مسافرتی فوق العاده سفر کنند. اغلب این مسافران برای اسکان، به دنبال رزرو هتل در شیراز قیمت مناسب برای آن ها مهمی به شمار می ‌آید.

در حدود پنج سال پیش، مذاکره ای با اکثر صاحبان هتل در شیراز داشتیم و خداوند بی نهایت مهربان را بی نهایت شکر؛ توانستیم جهت رزرو بهترین هتل های این شهر برای مسافران عزیز من جمله شما، تخفیف های مناسبی را در قالب کمیسیون دریافت کنیم. این موضوع باعث کاهش شدید قیمت ارائه خدمات رزرو هتل ارزان شیراز در سایت فارا گشت شد.

دلیل این که تخفیف های مناسب رزرو هتل را صرفا در سایت ما مشاهده می کنی و در دیگر سایت ها با این حد از تخفیف روبرو نمی شوی این است که؛ ما به عنوان مجری اصلی مرکز رزرواسیون هتل های شهر شیراز با مدیران و صاحبان این هتل ها پای مذاکره رفته و این مزیت باعث ایجاد یک نقطه عطف در مذاکرات بین ما و این عزیزان شد. البته نباید از این نکته گذر کرد که قسمت اعظمی از موفقیت ما در دریافت تخفیف های مناسب جهت رزرو هتل در شهر شیراز با لطف خداوند، به دلیل تعداد بالای مشتریان راضی و مخاطبان همیشگی مجموعه آژانس مسافرتی فارا گشت بود.

در ادامه قصد داریم تا اطلاعات جامع و مفید تری توسط تیم تحقیقاتی فارا گشت و tripadvisor.com  در مورد هتل های شیراز به شما ارائه داده و به شما در روند انتخاب هتل مورد نظرت کمک کنیم:

رزرو هتل در شیراز

لیست هتل های شیراز

بهترین هتل ها که در شیراز به عنوان محل اقامت می توانی انتخاب کنی. از ارزان تا لاکچری

هتل بین الحرمین شیراز

هتل بین الحرمین شیراز
شیراز ایران

هتل بین الحرمین شیراز یکی از هتلهای چهار ستاره این شهر است ، هتلی مدرن با خدمات و کیفیت خوب و لوکس که با قیمت مناسبی ارائه میشود ، این هتل حیاط باغ مصفایی دارد که میتوانید سرویسهای کافی شاپ و رستوران را در این فضای دل انگیز سفارش دهید ، این هتل بین دو حرم شاهچراغ و سید علاالدین حسین قرار گرفته و نزدیکی خوبی به بازارهای قدیمی شیراز دارد

هتل وکیل شیراز

هتل وکیل شیراز
شیراز ایران

هتل وکیل شیراز یکی از هتل های سه ستاره این شهر است که ترکیبی از بافت سنتی و مدرن را در معماری ساختمانش لحاظ کرده است. حیاط خلوت دنجی دارد که دارای حوض و فواره است. واقع شدن در مرکز شهر و دسترسی راحت به جاهای دیدنی بافت قدیمی شیراز به همراه قیمت ارزان و اخلاق خوب کارکنان دلایل اصلی انتخاب این هتل توسط مسافران است.

هتل زندیه شیراز

هتل زندیه شیراز
شیراز ایران

هتل زندیه شیراز یکی از هتل های پنج ستاره این شهر است که به عنوان یکی از مدرنترین و بهترین هتل های شیراز معروف می باشد. نزدیکی به ارگ کریم خان و به طبع آن، بافت تاریخی مرکز شیراز، همراه با خدمات و امکانات لوکس و مدرن، این هتل را به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها به عنوان محل اقامت در شیراز تبدیل کرده است.

هتل نصیرالملک شیراز

هتل نصیرالملک شیراز
شیراز ایران

هتل نصیرالملک شیراز در اسفند ماه سال 1395 آغاز به کار کرد. هتل نصیرالملک در مرکز شهر شیراز قرار دارد.

هتل کریم خان شیراز

هتل کریم خان شیراز
شیراز ایران

هتل کریم خان یکی از هتل های چهار ستاره این شهر است که دارای معماری سنتی - مدرن است. خدمات کامل و سرویس دهی مناسب به همراه اتاق های تمیز همراه با دیزاین زیبا و وجود امکاناتی همچون استخر و مجموعه آبی و ورزشی باعث شده اند تا اکثر مسافرین با رضایت کامل از این هتل یاد کنند.

هتل چمران شیراز

هتل چمران شیراز
شیراز ایران

هتل چمران شیراز یکی از هتل های پنج ستاره این شهر است که در بلوار چمران خارج از هیاهو و ازدحام مرکز شهر واقع شده است. این هتل بلندترین هتل منطقه بوده و دارای امکانات استخر، سونا، جکوزی و انواع و اقسام رستوران ها با چشم انداز شهر شیراز است.

هتل پارک سعدی شیراز

هتل پارک سعدی شیراز
شیراز ایران

هتل پارک سعدی شیراز یکی از هتلهای چهار ستاره این شهر است که جزو هتلهای پارکی دسته بندی میشود ، فضای باغ مانندی دارد و دارای اتاقهای تمیز و کارکنان خوش اخلاق است ، سونا و جکوزی هم برای مسافران تدارک دیده است تا در هتل تفریح مفرحی داشته باشند.

هتل پارس شیراز

هتل پارس شیراز
شیراز ایران

هتل پارس شیراز یکی از هتلهای چهار ستاره تاپ این شهر میباشد که در بلوار کریمخان قرار گرفته است ، این هتل یکی از هتلهای معروف آن شهر است و دارای امکانات و تفریحات آبی و ورزشی دارد ، سرویس دهی غذای این هتل جزو کاملترین هاست ، وجود چهار رستوران و یک کافی شاپ حرفه ای تاییدی بر این ادعا میباشد.

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز
شیراز ایران

هتل بزرگ شیراز یکی از هتل های پنج ستاره این شهر است که در نزدیکی دروازه قرآن ساخته شده است. این هتل یکی از بهترین هتل های این شهر می باشد که کاملترین امکانات همراه با چندین رستوران، مجموعه آبی و فروشگاه را دارا می باشد. اخلاق خوب کارمندان و پرسنل به همراه تمیزی اتاق ها از دیگر مزایای این هتل بین المللی است.

هتل آریوبرزن شیراز

هتل آریوبرزن شیراز
شیراز ایران

هتل آریوبرزن شیراز یکی از هتلهای چهار ستاره این شهر است که در خیابان رودکی قرار گرفته ، این خیابان در مرکز شهر قرار گرفته و فقط با چند دقیقه پیاده روی میتوانید به جاهای دیدنی بافت قدیمی شیراز دسترسی داشته باشید ، کیفیت خوب و سرویس دهی مناسبی دارد و یکی از انتخابهای خوب بعنوان محل اقامت است.

هتل الیزه شیراز

هتل الیزه شیراز
شیراز ایران

هتل الیزه شیراز یکی از هتل های چهار ستاره این شهر می باشد که با شعار هتلی متفاوت در شیراز شروع به کار کرده. اتاق های تمیز و لوکس، رستوران ویژه، سرویس دهی استاندارد و آموزش حرفه ای کارکنان از اولویت های خدمات این هتل می باشند که در کنار مجموعه آبی و اسپا از مهمانان و مسافران پذیرایی می کنند.

هتل اطلس شیراز

هتل اطلس شیراز
شیراز ایران

در پایتخت تاریخی و فرهنگی ایران یعنی شهر شیراز، هتلی استاندارد به نام هتل اطلس قرار دارد.

هتل ارم شیراز

هتل ارم شیراز
شیراز ایران

هتل ارم شیراز یکی از هتلهای سه ستاره این شهر است که در خیابان کریمخان یعنی مرکز شهر واقع شده است ، دارای دو ساختمان اصلی میباشد که در کنار هم قرار گرفته اند ، وجود سالن کنفرانس ، رستوران و کافی شاپ مجهز بهمراه تمیزی خوب اتاقها و قیمت مناسب دلایلی خوبی برای انتخاب این هتل بعنوان محل اقامت تلقی میشوند

هتل ارگ شیراز

هتل ارگ شیراز
شیراز ایران

هتل ارگ شیراز یکی از هتلهای سه ستاره این شهر است که دارای کیفیت و تمیزی خوب و در حد سه ستاره تاپ است ، قیمت مناسب ، نزدیکی به بافت قدیمی شهر و اخلاق خوب کارکنان از دلایل اصلی انتخاب این هتل بعنوان محل اقامت در شیراز توسط مسافرین میباشد.

هتل های شیراز چه تمایزی ایجاد می کنند؟

شیراز پایتخت تمدن ایران و حتی جهان است. شهری که مدرن ترین هتل ها را دارد و در عین حال هم هتل هایی سنتی با معماری ای دیدنی در آن قرار دارند. هتل های مدرن این شهر از هر نظر کامل می باشند و درجه بندی های مختلف دارند تا هر طیف سلیقه را پوشش دهند. هتل های سنتی شیراز هم می توانند یک تجربه جدید از اقامت را برایت رقم بزنند. باغچه های زیبا؛ حوض های تمیز و پر آب؛ غذاهای سنتی و … از ویژگی های این هتل ها هستند که حتی یک شب اقامت در آن ها هم می تواند برایت بسیار خاطره انگیز باشد.
این به شما بستگی دارد که چقدر بودجه داری و چه هتلی می خواهی حتی هتل های ارزان شیراز هم با کیفیت هستند و از این نظر مشکلی وجود ندارد. پس نگران نباش.

چند مورد از ویژگی های هتل های شیراز:

  • معماری های زیبا و اتاق های تمیز.
  • سرویس های متعدد برای سفر شما به مکان های مختلف شهر.
  • اکثر هتل های این شهر دارای رستوران و سالن غذاخوری هستند.
  • کیفیت و نظارت بالا.
  • وجود هتل های سنتی و مدرن.
  • امکانات بالا و نرخ مناسب.

هتل های شیراز
سفر به شیراز

آیا اصلا سفر به شیراز، انتخاب مناسبی است؟

نیکی و پرسش؟ شیراز همان طور که گفتیم مهد تمدن است. شهری که مردمانی خونگرم و مهربان دارد. جاذبه های تاریخی اش درجه یک هستند و یکی از انتخاب های اصلی گردشگران خارجی و داخلی است. بیش تر مردم دنیا ایران را با اسم شیراز یا همان پارس می شناسند. حیف نیست مردم جهان این استان و شهر زیبا را بشناسند اما خود ما که ایرانی هستیم، با آن آشنایی نداشته باشیم؟! پس در سفر به این شهر با تور شیراز فوق العاده، هیچ شکی به دل خود راه نده و از همین الان برای سفرت برنامه ریزی کن.

مطمئن باش سفر به شیراز بهترین و به یاد ماندنی ترین خاطرات را برایت رقم خواهد زد. عطر نارنج های این شهر هیچ گاه از یادت نخواهد رفت. همین طور مقبره زیبای حافظ و سعدی و بنا های دیدنی ای که کریم خان زند از خودش به یادگار گذاشته است و البته شکوه تخت جمشید و مقبره کوروش را هم باید به این لیست اضافه کرد. راستی سوغاتی های شیراز را هم فراموش نکن و سعی کن تا جایی که می توانی از طعم غذاهای محلی این شهر از جمله کلم پلو و فالوده شیرازی لذت ببری. مطمئنیم مزه خوشمزه آن ها برای همیشه در دهانت خواهند ماند. سفر خوب و درجه یکی را برایت تدارک دیده ایم؛ با فارا گشت، خیالت راحت باشه.

چرا آژانس فارا گشت کوروش کبیر را برای رزرو هتل انتخاب کنیم؟

آژانس مسافرتی فارا گشت در یک دهه گذشته تمام تلاش خودش را برای ارائه خدماتی ایده آل به مشتریان و گردشگران محترم نموده است. فارا گشت هر سال قدرتمندتر و پربار تر از سال گذشته با یاری و کمک خداوند بی نهایت مهربان به فعالیت خودش ادامه داده و هر بار خدماتی متنوع تر و با کیفیت تر را برای ارائه به کاربران مهیا نموده است.

با رضایت کامل مسافران، در حال حاضر آژانس گردشگری مسافرتی فاراگشت به عنوان یکی از معتمدترین مراکز برای رزرو تور های گردشگری؛ هتل ها و خرید بلیط هواپیما، قطار و… می باشد. فارا گشت با گسترش فعالیت خودش در دامنه اینترنت توانسته در چند سال اخیر به عنوان یک آژانس مسافرتی محبوب در سراسر ایران شناخته شود به نحوی که بسیاری از گردشگران رزرواسیون های خودشان را از طریق فارا گشت با یک تماس ساده انجام می دهند.

آژانس مسافرتی فارا گشت با ارائه خدماتی متنوع و کاربر پسند به صورت کامل و در طی 7 روز هفته آماده خدمت رسانی به علاقمندان می باشد. شما می توانی هر زمانی با برقراری ارتباط با تیم پشتیبانی فارا گشت از طریق تماس تلفنی به رزرو خدمات مورد نظرت با تخفیف ویژه بپردازی. بد نیست در ادامه نیم نگاهی هم به خدماتی که ما با بهترین کیفیت ارائه می دهیم، بیندازیم:

فروش تور های گردشگری:

فارا گشت به عنوان یک آژانس گردشگری معتبر به ارائه انواع تور های ایرانگردی و تورهای خارجی می پردازد. شما می توانی با کمی جستجو در وب سایت و یا تماس با مرکز پشتیبانی فارا گشت از انواع تور های گردشگری آن مطلع شوی و بهترین گزینه را برای سفری خاطره انگیز انتخاب کنی.

فروش بلیط هواپیما:

کاربران محترم ما تنها با یک تماس می توانند هر بلیط هواپیمایی را در هر خطی رزرو کنند. فارا گشت کوروش کبیر ارائه دهنده انواع بلیط های هواپیمایی داخلی و خارجی (چارتر و سیستمی) با بهترین قیمت ممکن نیز می باشد. بنابراین تنها به اندازه یک تماس با رزرو بلیط هواپیمای مسیر مورد نظرت فاصله داری.

رزرو هتل ارزان شیراز:

رزرو هتل تمیز؛ خوب؛ با کیفیت و البته با نرخ پایین یک دغدغه اساسی برای اغلب گردشگران است. خوشبختانه ما با تمرکز بر ارائه قابلیت رزرو هتل در مراکز گردشگری مختلف و انتخاب هتل های داخلی با کیفیت و ارزان قیمت با مجوز رسمی سازمان گردشگری توانسته ایم به خوبی رضایت کاربران را جلب کنیم. شما هم کافی است هتل مورد نظرت را انتخاب کنی تا با یک تماس به راحتی آن را رزرو نمایی.

دیگر خدمات برای شما:

افزوده بر تمام موارد نام برده، خدماتی را در راستای بهبود وضعیت مسافران از نظر ایمنی و همینطور راحتی آن ها قبل از مسافرت ارائه کرده ایم. خدمات بیمه مسافرتی و اخذ ویزا برای مسافران خارج کشور همانند سایت trip.com از جمله خدمات نام برده هستند که فرایند مسافرت را برای مسافران لذت بخش تر می کنند. برای بهره مند شدن از این خدمات کافی است با تیم پشتیبانی تماس حاصل فرمایی تا در کمترین زمان ممکن پروسه تکمیل کردن همه آن ها به علاوه رزرو هتل های شیراز با قیمت مناسب و تخفیف ویژه برای شما آغاز شود.

1 دیدگاه دربارهٔ «هتل های شیراز»

  1. شیما اصلانی

    سلام چقدر خوب همه هتل های شیراز را که از همه معروف تر هستند را اینجا گردآوری کردید. تک تک اطلاعات هتل ها را خواندم. مثل صفحه تورهایتان کامل و جذاب بود.
    قصد سفر به شیراز دارم شما می توانید راهنمایی کنید که چطور سفر کنم برایم به صرفه تر و ارزان تر می شود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا