تور پارمین با قطار

310 هزار تومان

تور پارمین با هواپیما

810 هزار تومان

مدت اقامت

دو شب در هتل

تعداد مسافر راضی

135 نفر

تور مشهد هتل آپارتمان پارمین

 

” اگر می خواهی بابت تور مشهد هزینه زیادی پرداخت نکنی، هتل آپارتمان پارمین می تونه یکی از گزینه های انتخابی شما باشد. “

تور مشهد هتل پارمین

در تور مشهد هتل آپارتمان پارمین چه خدماتی خواهم داشت؟

به عنوان مجری اصلی تور مشهد در ایران؛ تور هتل پارمین را با خدمات زیر برای شما رزرو می کنیم:

  • دو شب و سه روز
  • اقامت در هتل
  • صبحانه
  • نهار
  • شام
  • بلیط رفت
  • بلیط برگشت
  • امکان اضافه کردن شب های اقامت هم داری

طبق سلیقه من، قیمت تور مشهد هتل پارمین چقدر است؟

 

قیمت تورها در روزهای مختلف هفته تغییر می کند. از طرفی دیگر، ممکن است تعداد شب های بیشتری بخواهی در مشهد بمانی.

و از آنجایی که قول دادیم بهترین قیمت روز را برای شما درنظر بگیریم؛

از شما درخواست می کنیم برای مشاوره با ما تماس بگیر تا کارشناسان حرفه ای سفر مشهد فارا گشت، طبق سلیقه و دلخواه شما قیمت این تور را محاسبه کنند:

02188909296

02186037414

09208008108

هتل آپارتمان پارمین چه خدماتی دارد؟

با خدمات تور آشنا شدی؛ اگر می خواهی بدونی هتل مطابق میل و سلیقت هست یا نه و یا اینکه:

. عکس های هتل پارمین را ببینی.

. بدونی چه امکاناتی داره.

. چه نوع اتاق ها و تخت هایی را آماده کردند.

. فاصله هتل با مراکز مهم مشهد چقدر است.

روی دگمه زیر عکس هتل کلیک یا تاچ کن. وارد صفحه هتل می شوی. همه چی رو برایت کامل توضیح دادیم.

تورهای مشابه

یک تماس تا حس لذت بخش همراهی با فارا گشت

مسافران و علاقمندان محترم برای رزرو خدمات مورد نظرتان می توانید با یک تماس با مرکز پشتیبانی آژانس هواپیمایی فارا گشت کوروش کبیر از به روزترین خدمات و فرصت های موجود برای رزرو تورها مطلع شوید و یا خدمات مورد نظرتان را رزرو کنید.

افزوده بر این مشاوره با یک مشاور مجرب می تواند گزینه های ایده آل تر و مناسب تری را برای شما مهیا نماید تا با استفاده از آن ها نهایت لذت را با توجه به بودجه و علاقمندی های شخصی تان درباره رزرو هتل آپارتمان در مشهد ببرید.

کارشناسان ما در تیم پشتیبانی فارا گشت آماده پاسخگویی به سوالات شما و یا در خواست های رزرو شما می باشند. فارا گشت فاصله شما تا بهترین خدمات گردشگری را به اندازه یک تماس کوتاه کرده است پس با ما همسفر مشهد شو در تور هتل پارمین.

ما در شرکت خدمات گردشگری و مسافرتی فارا گشت کوروش کبیر با مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری معتقدیم که فروش نه تنها پایان یک معامله نیست بلکه آغاز یک تعهد است.

به همین منظور قوانین شرکتی سفت‌ و سختی جهت حفظ و نگهداری اطلاعات و حریم خصوصی مشتریان در فارا گشت شکل گرفته است علاوه بر این اصل رعایت حقوق مشتری و سرویس دهی مناسب به تک تک مراجعه کنندگان را هیچ گاه فراموش نمی‌ کنیم. صحت سقم این مسله را در گوگل فارا گشت می توانید جستجو کنید و با یاری خداوند بی نهایت مهربان تمام تلاشمان برای احقاق این شعار است: استراحت و آرامش برای خودت و خانوادت.

 

تور هتل آپارتمان پارمین مشهد

سلسله افشاریه در ایران در هر مکان و شهری به‌ گونه‌ ای خودنمایی کرده اما در مشهد زیبا با مجموعه تاریخی نادری جلوه‌ ای دو چندان یافته و حوادث آن زمان را در گوش مسافران زمزمه می‌ کند. به نوعی مشهد، مسئولیت شرح تاریخ و محافظت از به فراموشی سپرده نشدن آن را بر عهده‌ گرفته است. تالارهای باشکوه که شما را به موزه نادری راهنمایی می‌ کنند، به تفسیر وقایع آن زمان پرداخته و نادر شاه را سوار بر اسب با ابهت خاصی ترسیم نموده تا اقتدار ایرانیان را در جنگ‌ آوری و شجاعت به چشم جهانیان بکشاند.

تابلو ها بر سینۀ سخت و ستبر سنگ‌ ها حک‌ شده تا هم بر جذابیت آن افزوده گردد و هم گذر زمان خدشه‌ ای بر سیمای دلربایشان وارد نکرده و همچنین ذوق و قریحۀ آمیخته در خون ایرانیان را گواه باشد. تور مشهد هتل پارمین یعنی حضور در کنار این‌ همه فر و جلال، زاده در خاک پهناور ایران‌ زمین، مشهد دوست‌ داشتنی و ملجأ قلوب پاک مؤمنین.

پیمایش به بالا