تور چابهار نوروز 1403

ارزان ترین قیمت + 2 روز گشت رایگان

فارا گشت با یاری خداوند بی نهایت مهربان، به عنوان مجری اصلی تور چابهار نوروز در ایران و با مجوز رسمی از سازمان گردشگری، چندین سال است که کامل ترین تورهای نوروزی را با ارزان ترین قیمت ها اجرا می کند. امسال هم، همانند سال های گذشته در خدمت شما هستیم.

در این صفحه علاوه بر لیست قیمت ها، به تمام سوالاتی که درباره این سفر ممکنه در ذهن شما باشه پاسخ داده ایم؛ تا خیالت برای انتخاب بهترین سفر عید نوروز امسالت، راحت باشه.

تور چابهار نوروز

قیمت تور چابهار نوروز 1403

به همراه 2 گشت نیمروزی رایگان و ترانسفر رفت و برگشت

هتلهر نفر در اتاق دو تخته
هر نفر در اتاق یک تخته

شاهان

★★★★

7.700.000

تومان

10.500.000

تومان

لاله

★★★★

9.400.000

تومان

12.500.000

تومان

فردوس

★★★★

9.500.000

تومان

16.000.000

تومان

آذین

★★★

8.100.000

تومان

10.200.000

تومان

لیپار

★★★★★

16.000.000

تومان

19.200.000

تومان

توجه فرمایید: قیمت های درج شده در جدول بالا بدون احتساب نرخ بلیط هواپیما می باشند. لود های پروازی دائم در حال تغییر هستند. به همین علت بعد از انتخاب پکیج مورد علاقت لطفا تماس بگیر تا کارشناسان تور فارا گشت، نرخ ارزان ترین پرواز در لحظه را محاسبه کنند تا بهترین قیمت تور عید را داشته باشی.

خدماتی که در تور نوروز چابهار فارا گشت خواهی داشت:

کامل ترین خدمات برای شما با رزرو این تور

  • سه شب اقامت در هتل
  • صبحانه
  • دو گشت نیمروزی
  • راهنمای حرفه ای محلی
  • ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی
  • بلیط هواپیما

گشت های نوروزی چابهار گردی

گشت هایی که در این سفر نوروزی چابهار خواهی داشت:

(با رزرو این تور، شما 2 گشت نیمروزی رایگان در چابهار، همراه با راهنمای مورد اعتماد فارا گشت خواهی داشت.)

گشت رایگان شماره 1

گشت رایگان شماره 2

  • روستای تیس
  • پلاژ ساحل تیس
  • قبرستان قدیمی تیس
  • مسجد تاریخی تیس
  • غارهای بان مسیتی
  • زمان برای عکاسی
  • مقبره سید غلام رسول
  • بازار محلی

گشت انتخابی با هزینه

  • تور شرق چابهار
  • خلیج گواتر
  • خور
  • بریس
  • ارتفاعات ساحل اسکله بریس
  • جنگل های حرا
  • بازدید از شنای دلفین ها
  • یک وعده غذا با هزینه

گشت انتخابی با هزینه

  • تور غرب چابهار
  • روستای درک
  • ساحل درک
  • بندر تنگ
  • باغ های گرمسیری
  • کهیر
  • کوه های گل افشان
  • یک وعده غذا با هزینه

چطور می توانیم بهترین تورهای نوروزی چابهار را برگزار کنیم؟

اول از هر چی؛ یاری، کمک و همراهی همیشگی خداوند بی نهایت مهربان را داریم که با بهترین شکل ادامه بدهیم.

مجوز رسمی و مورد تایید

دارای مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران هستیم و به تعهداتمان برای اجرای تورها پایبند می مانیم.

ارزانترین قیمت نسبت به خدمات

برای مسافرین خودمان با هتل ها و ایرلاین ها چانه زدیم تا بهترین قیمت را بدون آن که لطمه ای به کیفیت تور وارد شود را ارائه بدهیم.

کامل ترین پیگیری و پشتیبانی

پیگیری و پشتیبانی کاملی را از مسافرین خود انجام می دهیم و در هر شرایطی تمام قوا در کنار همسفران چابهار خود می مانیم.

حرفه ای ترین کادر و لیدرها

با برخورداری از کادر حرفه ای در آژانس و همکاری لیدرهای مجرب، برنامه ریزی فوق العاده ای را برای تمام تورها انجام می دهیم.

شماره تماس برای خرید تورهای نوروزی چابهار

برای رزرو تور چابهار ویژه عید نوروز، با ما تماس بگیر. اگر هم سوالی داری، مطمئن باش پاسخگویی به شما یکی از وظایف کاریه ما است:

چرا تور چابهار نوروز هوایی، بهترین انتخاب سفر به چابهار می باشد؟

تور چابهار عید هم به صورت هوایی هم زمینی قابل اجرا است؛ یعنی هم با هواپیما و هم با اتوبوس و قطار می تونی به این شهر جذاب و پر از دیدنی سفر کنی. اما اگر صفحه مربوط به تور چابهار که در بخش تورهای داخلی آژانس فارا گشت برنامه ریزی می شوند را مطالعه کرده باشی؛ ذکر کردیم که سفر چابهار زمینی بسیار بسیار سخته چون فاصله اکثر شهرها از چابهار خیلی دور می باشد.

طوری که شاید نزدیک به 24 ساعت در مسیر باشی تا به چابهار برسی. (جالبه بدونی که از خود زاهدان تا چابهار حدودا 700 کیلومتر فاصله است!). این زمان را به ترافیک جاده ای سفرهای نوروزی هم اضافه کنی می بینی که سخت تر هم میشه.

به همین علت پیشنهاد ما برای شما تور چابهار نوروز هوایی می باشد که هم خیلی راحت خواهد بود هم زودتر به چابهار می رسی و از زمانت بیشترین استفاده را خواهی برد.

واقعا چابهار ارزش دیدن داره؟

در خیلی از سایت ها و مجلات از چابهار بعنوان یکی از شهرهای پر جاذبه و زیبا ناسم برده شده است. طوری که بعضی از جاهای دیدنی چابهار بی نظیر بوده و در هیچ جای دیگر ایران، مشابه آن دیده نمی شود.

مطمئنا یکی از دلایل انتخاب شما برای تور عید چابهار، همان طور که در سایت persiadigest.com دیدار از این جاهای دیدنی و عجیب است. پس خوبه قبل از سفر کردن اطلاعات کامل و کافی درباره آن ها داشته باشی و به قول معروف با دست پر به این سفر بروی؛ برای همین صفحه ای را برایت طراحی کردیم که درباره هر کدام از این آثار فوق العاده، توضیحات به همراه عکس های جذاب و متنوع قرار داده شده.

خوبه که بهش سری بزنی و از خواندنشون لذت ببری؛ روی کلمه ” وبلاگ گردشگری چابهار ” کلیک یا تاچ کن تا وارد صفحه مربوطه بشی.

هتل های چابهار چه امکاناتی دارند؟

یکی از دغدغه های مهم و اصلی شما برای انتخاب مسافرت نوروزی که با آرامش کامل باشه و همه جوره احساس راحتی کنی؛ مطمئنا محل اقامتی هستش که قراره در آن اسکان داشته باشی و شب خواب راحتی رو تجربه کنی. حق هم داری چون می خواهی بری سفر برای ریلکس کردن و تفریح نه اینکه چیزی رو تحمل کنی که نمی خواستی.

این رو ما کامل درک می کنیم و می دانیم که کلمه “راحت بودن” برای هر کسی معنی بخصوصی داره؛ همانطور که سلیقه ها نیز متفاوت هستش برای همین درباره معتبرترین هتل های چابهار صفحه ای را طراحی کردیم تا بتوانی اطلاعات با جزییات کامل و عکس های هر هتل را ببینی و طبق سلیقه ای که داری محل اقامت خودت رو انتخاب کنی.

خوبه که به این صفحه هم سری بزنی و بعد از خواندنش اطلاعات کامل پیدا کنی. روی کلمه ” هتل های چابهار ” کلیک یا تاچ کن تا وارد صفحه مربوطه بشی.

از کجا بدانیم شما قابل اعتماد هستید؟

اول از همه ما یاری، همراهی و کمک خداوند بی نهایت مهربان را داریم. در ثانی دارای مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری هستیم و طی چندین سال اجرای حرفه ای تورها، شکر خداوند، بالاترین درصد رضایت مسافرین را در بین تورها کسب کرده ایم. شما می توانی استعلام فارا گشت را از سازمان گردشگری بگیری تا خیالت راحت باشد.

تور نوروز چابهار را از کدام شهرها اجرا می کنید؟

به عنوان یکی از آژانس های برتر مجری اصلی تور نوروز چابهار؛ امکان اجرای تور از تمام شهرهای ایران را داریم. بنابراین از هر شهری که باشی مانند سایر مسافرانمان از نزدیکترین فرودگاه می توانی به تور ملحق شوی.

تورهای چابهار در عید با چه خدماتی رزرو می شوند؟

تورهایی که به شما ارائه می شوند شامل ترانسفر رفت و برگشت، گشت های فوق العاده دیدنی از جاذبه ها به همراه راهنمای محلی تحصیلکرده و تخفیفات ویژه تفریحات گردشگری هستند که به صورت رایگان تقدیمت می کنیم. علاوه بر آن کمیسیونی که هتل ها برای ما در نظر گرفته اند را نیز به عنوان تخفیف به شما می دهیم تا ارزانترین قیمت نسبت به سطح کیفیت حرفه ای خدمات فارا گشت را داشته باشی.

تور نوروزی چابهار

تور چابهار نوروز 1403 فارا گشت

برای سفر به چابهار در نوروز این سرزمین همیشه بهار ایران دانستن این چند نکته می تونه مفید باشه است:

اول اینکه شما داری به یک سفر اکتشافی و طبیعت گردی می روی و انتظار شما از امکانات شهری مانند کیش و قشم نداشته باشی.

دوم اینکه هر چقدر زمان برای دیدن زیبائی های این منطقه زمان بگذاری بازهم کم است و انتظار نداشته باش با یک سفر سه و یا چهار روزه حتی نیمی از دیدنی های چابهار را ببینی. حتی اگر هم ببینی گاهی دلت را در مقصد قبلی جا می گذاری و به مقصد بعدی می روی.

سوم اینکه بدون رزرو تور چابهار نوروز کمی به مشکل خواهی خورد. چون امکانات محلی متاسفانه توان سرویس دهی به مسافران آزاد که به صورت سیل مسافران تور نوروز به چابهار سفر می کنند را نخواهد داشت.

پیش بینی ما بر این است که امسال نزدیک به نیم میلیون نفر به این منطقه خواهند رفت و در قیاس با سال گذشته که توان خدمات منطقه به 300 هزار نفر بازدید کننده نیز نرسید.

کل امکانات اقامتی چابهار به همراه خانه های محلی و هتل ها و مسافرخانه ها و اقامت گاه های بوم گردی به 5000 نفر نمی رسد و البته تعداد تخت ها به 1000 تخت هم نمی رسد.

برای همین ثبت نام در تور چابهار نوروز فارا گشت ضمانتی بر آسایش و اطمینان شما در این سفر فوق العاده می باشد؛ چون آژانس مسافرتی و هواپیمایی فارا گشت کوروش کبیر به عنوان مجری اصلی چابهار گارانتی هتل های چابهار را دارد.

اگر می خواهی بدانی چرا مردم این همه سختی را برای سفر به چابهار متحمل می شوند باید برای شما بگویم شهر چابهار دیدنی ‌های تاریخی و طبیعی بسیاری دارد که شاید در ایران بی نظیر باشند؛ در ادامه برخی از آن ‌ها را معرفی خواهیم کرد:

دیدنی های چابهار در تور نوروز چابهار

کوههای میناتوری : این کوه‌ ها از دیدنی ‌های حیرت ‌انگیز چابهار به موازات ساحل از منطقه کچو تا نزدیکی خلیج گواتر کشیده شده و از پدیده‌ های مورفولوژی این ناحیه محسوب می ‌شود.

تالاب لیپار : این تالاب به تالاب صورتی نیز موسوم است و از مناطق زیبا و طبیعی منطقه است که با چشم ‌اندازی فوق ‌العاده در ۱۵ کیلومتری شرق چابهار در نزدیکی روستای رمین و در مسیر جاده ساحلی چابهار – گواتر قرار گرفته است. وجود پرندگانی چون چنگر؛ فلامینگو؛ انواع حواصیل؛ طاووس کن؛ باقرقره؛ تیهو و عقاب دشتی؛ زیبایی این منطقه را وصف ناپذیر نموده است.

غارهای بان مسیتی : به مجموعه غارهایی در ۵ کیلومتری شمال باختری روستای تیس در دامنه کوه شهبازبند گفته می‌ شود. یک غار طبیعی و دو غار مصنوعی در کنار هم قرار دارند. غار اول طبیعی و به شکل نیم‌ دایره و با استفاده از روش تراشکاری درون غار و دهانه آن توسعه پیدا کرده است.

یک آرامگاه کوچک از گچ به صورت دو سطح افقی که بر روی یکدیگر قرار دارند و فاقد آثاری مانند سنگ‌ نوشته، خط و لوحه در عمق یک متر از سطح غار دیده می ‌شود که در گرد آن یک فضای کوچک وجود دارد.

درخت مکرزن : که به انجیر معابد، لور و انجیر هندی نیز معروف است، اسم درختی معروف در شهرهای چابهار و نیک شهر است. این درخت از جاذبه‌های گردشگری این دو شهر به‌ شمار می ‌آید. اصل این گیاه از هند شرقی و دارای برگ‌ های پهن است و شاخه‌ های آن به پایین سرازیر می ‌شود و در لای شن‌ها ریشه می ‌دواند.

اما با دیدن این درخت پی به عظمت مکر زنان خواهی برد تا آقایان درس عبرتی بگیرند و با گفتن یک “چشم” از زیبائی های زندگی لذت ببرند و بیهوده وارد این جنگ نابرابر نشوند.

گل افشان : یکی از دیدنی‌ های حیرت ‌انگیز شهرستان چابهار، کوه‌ های گل‌ افشان آن است که مهم ‌ترین آن‌ها در نقطه ‌ای نزدیک به کنارک به اسم بندر تنگ قرار دارد.

کوه گل ‌افشان با ارتفاع تقریبی ۱۰۰ متر و قطر قاعده کمی بیش از ۱۰۰ متر می تواند یکی از مفرح ترین و جالب ترین بازدید های شما باشد. اما اگر می خواهی کمی گل بازی کنی و خوش بگذرانی یک دست لباس اضافی همراه ببری.

بندر گواتر : در منتهی الیه جنوب شرقی ایران، در آخرین نقطه مرزی شهرستان چابهار و تماس با مرز پاکستان بندری کوچک و قدیمی اما زرخیز به نام «گواتر» قرار گرفته است. گواتر، تکه کوچکی از محدوده سیستان و بلوچستان واقع در منتهی الیه جنوب شرقی وطن عزیزمان، چون گوهر بهشتی در ساحل دریای عمان می‌ درخشد. لذت دیدار از تنها بندر اقیانوسی ایران را از دست نده.

مراکز خرید چابهار : یکی از تفریحات اکثر مسافران در سفر خرید و سوغاتی گرفتنه. خبر خوبی بدم بهتون که چابهار چند تا مرکز خرید خیلی خوبی داره که انواع و اقسام محصولات و اجناس رو از برند گرفته تا دست ساز می تونی در کنار هم داشته باشی و خودش یک جاذبه گردشگری چابهار می باشد.

در کنار همه موارد اسم برده شده، جذابیت های روستای درک هم که دیگر نیازی به توضیح ندارد.

خداوند بی نهایت مهربان را شاکر هستیم که امسال هم در خدمت هستیم تا تور چابهار برای عید نوروز ارزان و خدمات فوق العاده را برایت تدارک ببینیم؛ با ما تماس بگیر.

سایر تورهای نوروزی

تورهای مسافرتی داخلی ویژه عید نوروز که فارا گشت برای شما اجرا می کند:

تور چابهار نوروز و مسافرت هایی که در نوروز انجام می شوند، برای ما ایرانی ها که ذاتا اهل سفر هستیم، یک فرصت کم نظیر محسوب میشه. چون در وجود همه ما مسافری هست که هیچ وقت آرام و قرار ندارد، دوست دارد برود؛ ببیند و خوش بگذراند و چه فرصتی بهتر از نوروز و عید که هم آب و هوا فوق العاده است و هم تعطیلاتی چند روزه داریم.

از قدیم سفر به عنوان منبع الهام بخش عظیمی شناخته میشد و یکی از بهترین راه ها برای کسب آرامش و استراحت جسمی و فکری است. پس وقتشه که برای مسافرت نوروزی خودت برنامه ریزی کنی.

مسافرت تور نوروزی

آژانس مسافرتی بزرگ و شناخته شده ای مثل آژانس فارا گشت کوروش کبیر با تکیه بر یاری خداوند بی نهایت مهربان و بعد از آن تجربه و دانش پرسنل خود بهترین، مطمئن ترین، ارزانترین و خاطره انگیز ترین سفرها را برای شما برنامه ریزی می کند. یکی از بهترین برنامه ریزی های این سفر می شود به مسافرت تور نوروز چابهار اشاره کرد. پس بیا سفر نوروزیت به چابهار رو باهم برنامه ریزی کنیم:

فارا گشت مجری اصلی ارزانترین تور چابهار نوروز 1403 با بالاترین درصد رضایت مسافرین. سفر رویاییت رو با فارا گشت شروع کن.

پیمایش به بالا