تور یزد نوروز 1403

ارزان ترین لیست قیمت تورهای هوایی و زمینی + گشت رایگان

فارا گشت با یاری خداوند بی نهایت مهربان، به عنوان مجری اصلی تور یزد نوروز در ایران و با مجوز رسمی از سازمان گردشگری، چندین سال است که کامل ترین تورهای نوروزی را با ارزان ترین قیمت ها اجرا می کند. امسال هم، همانند سال های گذشته در خدمت شما هستیم.

در این صفحه علاوه بر لیست قیمت های تور یزد، به تمام سوالاتی که درباره این سفر ممکنه در ذهن شما باشه پاسخ داده ایم؛ تا خیالت برای انتخاب بهترین سفر عید نوروز امسالت، راحت باشه.

تور یزد نوروز

قیمت تور یزد نوروز هوایی

به همراه گشت و ترانسفر و راهنما:

هتلقیمت هر نفر در اتاق 2 نفره
قیمت هر نفر در اتاق 1 نفره

ترمه

7.400.000

تومان

8.150.000

تومان

کاروانسرای مشیر

⭐⭐

7.600.000

تومان

8.350.000

تومان

فاضلی

⭐⭐⭐

7.750.000

تومان

8.450.000

تومان

خوان دو حد

⭐⭐⭐

7.600.000

تومان

9.000.000

تومان

مظفر

⭐⭐⭐

7.850.000

تومان

8.750.000

تومان

لب خندق

⭐⭐⭐

8.300.000

تومان

9.450.000

تومان

لاله

⭐⭐⭐

7.850.000

تومان

9.150.000

تومان

مشیر الممالک

⭐⭐⭐⭐

9.000.000

تومان

12.000.000

تومان

فهادان

⭐⭐⭐⭐

8.450.000

تومان

9.600.000

تومان

ملک التجار

⭐⭐⭐⭐

8.900.000

تومان

9.400.000

تومان

داد

⭐⭐⭐⭐

10.300.000

تومان

12.400.000

تومان

صفائیه باغ

⭐⭐⭐⭐

9.900.000

تومان

13.000.000

تومان

صفائیه جدید

⭐⭐⭐⭐⭐

10.500.000

تومان

13.300.000

تومان

توجه فرمایید: قیمت های درج شده در جدول بالا با ارزان ترین قیمت پرواز چارتر محاسبه شده اند، به علت نواسانات نرخ پرواز و هتل ها امکان تغییر قیمت در تاریخ های مختلف وجود دارد. به همین علت بعد از انتخاب پکیج مورد علاقت لطفا تماس بگیر تا کارشناسان تور فارا گشت، نرخ ارزان ترین پرواز و تور چارتر در لحظه را محاسبه کنند تا بهترین قیمت تور عید را داشته باشی.

قیمت تور یزد نوروز زمینی (با قطار یا اتوبوس)

به همراه گشت، ترانسفر و راهنما:

هتلقیمت هر نفر در اتاق 2 نفره
قیمت هر نفر در اتاق 1 نفره

ترمه

5.400.000

تومان

6.150.000

تومان

کاروانسرای مشیر

⭐⭐

5.600.000

تومان

6.350.000

تومان

فاضلی

⭐⭐⭐

5.750.000

تومان

6.450.000

تومان

خوان دو حد

⭐⭐⭐

5.600.000

تومان

7.000.000

تومان

مظفر

⭐⭐⭐

5.850.000

تومان

6.750.000

تومان

لب خندق

⭐⭐⭐

6.300.000

تومان

7.450.000

تومان

لاله

⭐⭐⭐

5.850.000

تومان

7.150.000

تومان

مشیر الممالک

⭐⭐⭐⭐

8.000.000

تومان

10.000.000

تومان

فهادان

⭐⭐⭐⭐

6.450.000

تومان

7.600.000

تومان

ملک التجار

⭐⭐⭐⭐

6.900.000

تومان

7.400.000

تومان

داد

⭐⭐⭐⭐

8.300.000

تومان

7.400.000

تومان

صفائیه باغ

⭐⭐⭐⭐

6.900.000

تومان

8.450.000

تومان

صفائیه جدید

⭐⭐⭐⭐⭐

7.300.000

تومان

9.000.000

تومان

توجه فرمایید: قیمت های درج شده در جدول بالا با ارزان ترین قیمت قطار چارتر محاسبه شده اند، به علت نواسانات نرخ قطارها و هتل ها امکان تغییر قیمت در تاریخ های مختلف وجود دارد. به همین علت بعد از انتخاب پکیج مورد علاقت لطفا تماس بگیر تا کارشناسان تور فارا گشت، نرخ ارزان ترین تور زمینی چارتر را محاسبه کنند تا بهترین قیمت تور عید را داشته باشی.

خدماتی که در تور نوروز یزد فارا گشت خواهی داشت

کامل ترین خدمات 1403 برای شما با رزرو این تور:

  • سه شب اقامت در هتل
  • صبحانه
  • بلیط هواپیما، قطار یا اتوبوس
  • ترانسفر رفت و برگشت
  • گشت داخل یزد
  • راهنمای حرفه ای محلی

گشت های نوروزی یزد گردی

گشت هایی که در این سفر نوروزی به یزد خواهی داشت:

(با رزرو این تور، شما یکی از بهترین گشت های یزدگردی، همراه با راهنمای مورد اعتماد فارا گشت خواهی داشت.)

گشت رایگان

  • بافت تاریخی یزد
  • موزه آب
  • باغ دولت آباد
  • زندان اسکندر
  • مجموعه امیر چخماق
  • مسجد جامع یزد
  • دخمه زرتشتیان
  • آتشکده تاریخی یزد

گشت انتخابی با هزینه

  • زیارتگاه چک چک
  • پیر سبز
  • شهر میبد
  • کاروانسرای عباسی
  • برج کبوتر خانه
  • نارین قلعه
  • کارگاه سفالگری
  • یخچال خشتی

گشت انتخابی با هزینه

  • کویر گردی
  • کمپ در کویر یزد
  • موتور سواری
  • شتر سواری
  • میان وعده
  • یک وعده شام
  • سافاری
  • راهنما

چطور می توانیم بهترین تورهای نوروزی یزد را برگزار کنیم؟

اول از هر چی؛ یاری، کمک و همراهی همیشگی خداوند بی نهایت مهربان را داریم که با بهترین شکل ادامه بدهیم.

مجوز رسمی و مورد تایید

دارای مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران هستیم و به تعهداتمان برای اجرای تورها پایبند می مانیم.

ارزانترین قیمت نسبت به خدمات

برای مسافرین خودمان با هتل ها و ایرلاین ها و قطارها چانه زدیم تا بهترین قیمت را بدون آن که لطمه ای به کیفیت تور وارد شود را ارائه بدهیم.

کامل ترین پیگیری و پشتیبانی

پیگیری و پشتیبانی کاملی را از مسافرین خود انجام می دهیم و در هر شرایطی تمام قوا در کنار همسفران یزد خود می مانیم.

حرفه ای ترین کادر و لیدرها

با برخورداری از کادر حرفه ای در آژانس و همکاری لیدرهای مجرب، برنامه ریزی فوق العاده ای را برای تمام تورها انجام می دهیم.

شماره تماس برای خرید تورهای نوروزی یزد

برای رزرو تور یزد هوایی و زمینی ویژه عید نوروز، با ما تماس بگیر. اگر هم سوالی داری، مطمئن باش پاسخگویی به شما یکی از وظایف کاریه ما است:

چرا تور یزد نوروز هوایی و یا زمینی یکی از بهترین انتخاب های سفر نوروزی می باشد؟

یزد اولین و بزرگترین شهر خشتی جهان است و از تاریخی ‌ترین شهر‌های جهان، ثبت یزد در یونسکو از این شهر جایگاهی بین‌المللی ساخته و بسیاری از جهانگردان را به سوی آن کشیده.

یزد به شهر بادگیر‌ ها و قنات‌ ها مشهور است. درچشم ‌انداز شهر نمای جالبی از بادگیر ‌ها دیده می ‌شود که باعث تمایز آن از دیگر شهر‌ها شده. شهری که به مهمان پذیری و خونگرمی مردمش معروف می باشد. یزد آنقدر دیدنی است که می توان در گوشه گوشه آن نشست و از زیبایی هایش لذت برد و از مراسمات ویژه که در سایت ifpnews.com آمده است، مردمش لذت برد.

برای سفرهای تور نوروز طبق مذاکراتی که با روسای شرکت های مختلف حمل و نقل هوایی و زمینی داشتیم، قرار شد سهمیه ویژه ای به آژانس فارا گشت اختصاص داده شود تا در اختیار مسافرانمان قرار دهیم.

بنابر این تور یزد هم به صورت هوایی قابل اجرا است هم به صورت زمینی. در سفر یزد هوایی قاعدتا با هواپیما سفر خواهی کرد که شامل بلیط های چارتر و سیستمی یزد در زمان عید می باشد و سفر یزد زمینی می تونه بر اساس سلیقه شما با قطار یزد یا اتوبوس باشد. انتخاب هر کدام از این وسایل نقلیه حال و هوا و لذت های خاص خودش را دارد.

واقعا یزد ارزش دیدن داره؟

در خیلی از سایت ها و مجلات از یزد به عنوان یکی از شهرهای تاریخی پر جاذبه و خاص اسم برده شده است ، طوری که بعضی از جاهای دیدنی یزد در دنیا بی نظیر بوده و مشابه آن دیده نمی شود.

مطمئنا یکی از دلایل انتخاب شما برای تور عید یزد، دیدار از این جاهای دیدنی و جالب است. پس خوبه قبل از سفر کردن اطلاعات کامل و کافی درباره آن ها داشته باشی و به قول معروف با دست پر به این سفر بروی. برای همین صفحه ای را برایت طراحی کردیم که درباره هر کدام از این آثار فوق العاده، توضیحات به همراه عکس های جذاب و متنوع قرار داده شده.

خوبه که بهش سری بزنی و از خواندنشون لذت ببری؛ روی کلمه ” وبلاگ گردشگری یزد ” کلیک یا تاچ کن تا وارد صفحه مربوطه بشی.

هتل های یزد چه امکاناتی دارند؟

یکی از دغدغه های مهم و اصلی شما برای انتخاب مسافرت نوروزی که با آرامش کامل باشه و همه جوره احساس راحتی کنی، مطمئنا محل اقامتی هستش که قراره در آن اسکان داشته باشی و شب خواب راحتی رو تجربه کنی. حق هم داری چون می خواهی بری سفر برای ریلکس کردن و تفریح نه این که چیزی رو تحمل کنی که نمی خواستی.

این رو ما کامل درک می کنیم و می دانیم که کلمه “راحت بودن” برای هر کسی معنی بخصوصی داره. همان طور که سلیقه ها نیز متفاوت هستش. برای همین درباره معتبرترین هتل های یزد صفحه ای را طراحی کردیم تا بتوانی اطلاعات با جزییات کامل و عکس های هر هتل را ببینی و طبق سلیقه ای که داری محل اقامت خودت رو انتخاب کنی.

خوبه که به این صفحه هم سری بزنی و بعد از خواندنش اطلاعات کامل پیدا کنی. روی کلمه ” هتل های یزد ” کلیک یا تاچ کن تا وارد صفحه مربوطه بشی.

از کجا بدانم شما قابل اعتماد هستید؟

اول از همه ما یاری، همراهی و کمک خداوند بی نهایت مهربان را داریم. در ثانی دارای مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری هستیم و طی چندین سال اجرای حرفه ای تورها، شکر خداوند، بالاترین درصد رضایت مسافرین را در بین تورها کسب کرده ایم. شما می توانی استعلام فارا گشت را از سازمان گردشگری بگیری تا خیالت راحت باشد.

تور یزد نوروز را از کدام شهرها اجرا می کنید؟

به عنوان یکی از آژانس های برتر مجری اصلی تور نوروز یزد، امکان اجرای تور از تمام شهرهای ایران را داریم. بنابراین از هر شهری که باشی مانند سایر مسافرانمان از نزدیکترین فرودگاه یا راه آهن می توانی به تور ملحق شوی.

تورهای یزد در عید با چه خدماتی رزرو می شوند؟

تورهایی که به شما ارائه می شوند شامل ترانسفر رفت و برگشت، گشته ای فوق العاده دیدنی از جاذبه ها به همراه راهنمای محلی تحصیلکرده و تخفیفات ویژه تفریحات گردشگری هستند که به صورت رایگان تقدیمت می کنیم. علاوه بر آن کمیسیونی که هتل ها برای ما در نظر گرفته اند را نیز به عنوان تخفیف به شما می دهیم تا ارزانترین قیمت نسبت به سطح کیفیت حرفه ای خدمات فارا گشت را داشته باشی.

تور نوروزی یزد

تور یزد نوروز 1403 فارا گشت

ثبت جهانی بافت تاریخی یزد باعث شد نگاه ویژه تری به آن شود و گردشگران و مسافران زیادی به یزد در قالب تور یزد در طول سال سفر کنند. یزد یکی از قدیمی ترین شهرهای ایران می باشد که هنوز هم آیین ها و سنت های اصیل ایرانی در آن اجرا می شود و دیدار از آن ها به خصوص در ایام نوروز خالی از لطف نمی باشد.

یکی از این سنت های اصیل مربوط به آیین های زرتشتیان می باشد. شاید زرتشتیان در طول تاریخ بیشترین کوشش را برای نگهداری جشن نوروز که بخش هایی از آن به آیین ‌های دینی آنان تعلق دارد داشته ‌اند. با این وجود امروزه آیین‌ های نوروزی در روستا های مختلف زرتشتی نشین متفاوت است.

برای مثال روشن کردن آتش در سپیده دم نوروز (یکی از قدیمی ترین آیین‌ های نوروزی ایران باستان) امروزه برگزار می ‌شود. در تاریکی سپیده دم صبح نوروز، خانه‌های قدیمی ‌محله های یزد یکی بعد از دیگری روشن می‌ شوند.
هر خانواده و در پیشاپیش آنان بانوان، سبزه، ظرفی پر از آب، یک سینی میوه که و درین نامیده می شود، گلدانی از مورد و شمشاد، مجمر آتش و یک چراغ روغنی به بالای بام می ‌برند و در کنار هیزم‌ های از قبل آماده شده می ‌گذارند.

حدود ساعت پنج صبح سپیدی کلاه مردان زرتشتی در جرقه‌ های آتش نمایان می‌شود. همزمان با بر افروختن آتش آهنگ های نوروزی که از بلند گو پخش می ‌شود. تصور کن که سال نو را در همچین فضای دل انگیز و خاص و باستانی شروع کنی و لذتی جادویی و متفاوت را تجربه کنی. تور یزد نوروز این امکان را برای شما فراهم می کند.

سفر به یزد در ایام نوروز ارزش دارد؟

یزد کهن ترین و بزرگترین شهر خشتی جهان، شهر کاشی های فیروزه ای و عمارت های خشتی با عظمت امسال نوروز نیز منتظر دیدار شماست.

سال گذشته نزدیک به دو میلیون نفر از یزد بازدید کرده اند و این شهر همچنان درکنار مسافرانش از حضور دوستداران این کهن سرزمین لذت برد. مردمی مومن و صادق و مهربان و صلح جو منتظر دیدار شمایند. یزد شهری است که هرگز در آن جنگی رخ نداده و درگیر جنگ نشده است.

یزد دومین شهر تاریخی جهان است و با توجه به فراوانی جاذبه های شهر یزد و بناهای خشتی، این که اسم این شهر تاریخی در سازمان یونسکو به ثبت رسیده از آن به عنوان یک شهر بین المللی هم یاد می شود. یزد به شهر بادگیر ها و قنات ها مشهور است و در گوشه گوشه ی این شهر می توان به نظاره تاریخ نشست و از غرق شدن در زیبایی های آن لذت برد.

نوروز امسال در یزد علاوه بر برنامه های آیینی برنامه های ویژه ای ویژه مسافرین و گردشگران تور یزد نوروز یا عید دارد که از آنها می توانی استفاده کنی. دیدار از اماکن دیدنی یزد همیشه جذاب است. برای نمونه چند بنا را که در سفر یزد باید ببینی را برایت تیتر وار بیان می کنیم تا اگر همسفر ما هستی در یزد، از دیدار آنها جا نمانی و یا اگر با تورهای فارا گشت همسفری از برنامه بازدید ما با خبر باشی.

دیدنی های یزد در تورهای نوروز:

مسجد جامع یزد: یکی از شاهکارهای معماران هنرمند ایرانی است که در دل کویر ایران در استان یزد جلوه گیری می کند و یکی از مقاصد پرگردشگر است که مسافران زیادی از داخل و خارج آن را برای گشت و گذار در یزد انتخاب می کنند.

100 سال ساخت این مسجد طول کشیده است و یکی از پایه های اصلی حکومت ساسانیان به شمار می رفته است. چیزی که سبب شده این مسجد به نسبت دیگر مساجد ایران تفاوت داشته باشد خوابیدگی گنبد، سردر رفیع و بلند و همچنین کاشی کاری زیبا و منحصر به ‌فرد آن می باشد که هر چشمی را به خود خیره می کنند.

میدان امیر چخماق: یکی از نماد های شهر یزد که کمتر کسی اسم آن ها را نشنیده است. میدان امیرچخماق است. در این میدان مجموعه ای از بناهای تاریخی و ارزشمند جلوه گری می کنند.

یکی از شاخص ترین این جاذبه ها تکیه ای است با مناره های بلند که به عنوان اصیل ترین قسمت این شهر به یادگار مانده است. قدمت این میدان به قرن نهم هجری و زمان حکومت تیموریان باز می گردد و توسط فردی با همین نام امیر جلال الدین چخماق ساخته شده است.

باغ دولت آباد: این باغ جزء یکی از ۹ باغ ایرانی است که اسمش در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. عمارت بلند این باغ بلندترین بادگیر های جهان را دارد و از نظر معماری بسیار ارزشمند است. این باغ یکی از قدیمی ترین باغ های ایرانی است

خانه لاری ها: یکی دیگر از جاذبه های شهر یزد است که دارای قدمتی حدود ۱۵۰ سال می باشد. در زمان های گذشته حدود ۲۷۰ سال پیش لاری ها از سمت فارس به شهر یزد به منظور تجارت می آمدند و در جای جای این شهر ساکن شده بودند. خانه ی لاری ها با وجود اتاق آیینه با آیینه کاری هایی زیبا چشم ها خیره می کند.

آتشکده زرتشتیان: یزد مرکز آیین زرتشت برای زرتشتیان ایران و جایگاه چندین بنا و مکان تاریخی زرتشتی است. آتشکده که مهم‌ ترینِ این عمارت‌ها و از جمله جاهای دیدنی یزد است. جایگاه آتشی است که بنا بر روایت‌ها از قرن پنجم پیش از میلاد شعله‌ور است.

چک چک: در فاصله‌ی ۷۰ کیلومتری یزد، درون کویر، مهم‌ترین عبادتگاه زرتشتیان قرار دارد. بنابر روایت‌ ها نیک ‌بانو دختر یزدگرد سوم در حال گریز از سپاه اعراب، در این مکان به خداوند پناه می ‌برد و سپس تخته‌ سنگی باز می ‌شود و او را پنهان می‌کند.

از آن پس قطره ‌های آب از تخته‌ سنگ چکه م ی‌کنند. از این ‌رو عنوان “چک چک” به این مکان داده شده است. می‌ گویند این قطره‌ های آب اشک‌ های کوه است که به یاد شاهدخت نیک ‌بانو می ‌ریزد.

اگر در تورهای یزد نوروز فارا گشت شرکت کرده ای این ها تنها نیمی از جاهای دیدنی است که برای شما برنامه ریزی کردیم تا ببینی! چون دیدار از شهر یزد را با یکی از کاملترین تورهای ایران برای این شهر انتخاب کرده ای. آژانس فارا گشت کوروش کبیر به عنوان آژانس مسافرتی مورد تایید سازمان گردشگری سال ها برگزار کننده تورهای زمینی و هوائی در اوقات مختلف سال با لطف و یاری خداوند بی نهایت مهربان می باشد.

این اجراهای حرفه ای تجربه ای گران بها برای ما به وجود آورده است که امروز با اعتماد می گوییم: کاملترین تور یزد نوروز 1403 را با ارزان ترین قیمت ها برای شما برنامه ریزی کرده ایم. پس با ما تماس بگیر تا برنامه سفر به یزد در عید رو برایت رزرو کنیم.

 

سایر تورهای نوروزی

تورهای مسافرتی داخلی ویژه عید نوروز که فارا گشت برای شما اجرا می کند:

تور یزد نوروز و مسافرت نوروزی برای ما ایرانی ها که ذاتا اهل سفر هستیم، یک فرصت بی نظیر محسوب میشه. چون در وجود همه ما مسافری هست که هیچ وقت آرام و قرار ندارد. دوست دارد برود، ببیند و خوش بگذراند و چه فرصتی بهتر از نوروز که هم آب و هوا فوق العاده است و هم تعطیلاتی چند روزه داریم.

از قدیم سفر به عنوان منبع الهام بخش عظیمی شناخته می شد و یکی از بهترین راهها برای کسب آرامش و استراحت جسمی و فکری است. پس وقتشه که برای مسافرت نوروزی خودت برنامه ریزی کنی.

مسافرت تور نوروزی

آژانس مسافرتی بزرگ و شناخته شده ای مثل آژانس فارا گشت کوروش کبیر با تکیه بر یاری خداوند بی نهایت مهربان و بعد از آن تجربه و دانش پرسنل خود بهترین، مطمئن ترین، ارزانترین و خاطره انگیز ترین سفرها را برای شما برنامه ریزی می کند. یکی از همین بهترین برنامه ریزی های این سفر می شود به مسافرت تور نوروز یزد اشاره کرد. پس بیا سفر نوروزیت به یزد رو باهم برنامه ریزی کنیم.

فارا گشت مجری اصلی تور یزد نوروز (زمینی و هوایی) با بالاترین درصد رضایت مسافرین. سفر رویاییت رو با تور نوروز 1403 یزد فارا گشت شروع کن

پیمایش به بالا