تور باکو نوروز 1403

ارزان ترین تورهای نوروزی باکو (زمینی و هوایی) + گشت از جاهای دیدنی

آژانس فارا گشت با یاری خداوند بی نهایت مهربان، به عنوان مجری اصلی تور باکو نوروز در ایران و با مجوز رسمی از سازمان گردشگری، چندین سال است که کامل ترین تورهای نوروزی را با اتوبوس های vip و پروازهای چارتر، اجرا می کند. امسال هم، همانند سال های گذشته در خدمت شما هستیم.

در این صفحه علاوه بر لیست قیمت ها، به تمام سوالاتی که درباره این سفر ممکنه در ذهن شما باشه پاسخ داده ایم؛ تا خیالت برای انتخاب بهترین سفر عید نوروز امسالت، راحت باشه.

تور باکو نوروز

قیمت تور باکو هوایی ویژه نوروز

حرکت روزهای 28 اسفند و 6 فروردین

(تور 7 شب و 8 روز)

هتلقیمت هر نفر در اتاق 2 تخته
قیمت هر نفر در اتاق 1 تخته
Royal Hotel

⭐⭐⭐⭐

35.450.000

تومان

39.650.000

تومان

Mildom

⭐⭐⭐⭐

35.550.000

تومان

39.750.000

تومان

Capitol

⭐⭐⭐⭐

35.650.000

تومان

39.850.000

تومان

Diamond

⭐⭐⭐⭐

36.750.000

تومان

42.450.000

تومان

Atlas

⭐⭐⭐⭐

36.850.000

تومان

43.850.000

تومان

Madison

⭐⭐⭐⭐

37.750.000

تومان

43.850.000

تومان

Boulevard

⭐⭐⭐⭐

38.250.000

تومان

45.250.000

تومان

Central Park

⭐⭐⭐⭐

38.350.000

تومان

45.350.000

تومان

Nobel

⭐⭐⭐⭐

39.150.000

تومان

46.650.000

تومان

Premiere

⭐⭐⭐⭐

39.650.000

تومان

48.950.000

تومان

Iris

⭐⭐⭐

40.150.000

تومان

49.550.000

تومان

Park Side

⭐⭐

40.250.000

تومان

51.850.000

تومان

Premium

⭐⭐

41.150.000

تومان

51.550.000

تومان

Ganjali Plaza

⭐⭐⭐⭐

41.550.000

تومان

51.550.000

تومان

Saphire Inn

⭐⭐⭐⭐⭐

41.650.000

تومان

52.150.000

تومان

Saphire bayil

⭐⭐⭐⭐

41.950.000

تومان

52.250.000

تومان

Midtown

⭐⭐⭐⭐⭐

44.350.000

تومان

56.150.000

تومان

Saphire City

⭐⭐⭐⭐⭐

51.450.000

تومان

68.850.000

تومان

Fairmont

⭐⭐⭐⭐⭐

65.950.000

تومان

97.550.000

تومان

Atropat

⭐⭐⭐⭐

75.350.000

تومان

113.450.000

تومان

توجه فرمایید: قیمت های درج شده در جدول بالا با کمترین قیمت دلار و یورو محاسبه شده اند، به علت نواسانات دلار احتمال تغییر قیمت وجود دارد. بنابراین بعد از انتخاب پکیج دلخواهت پیشنهاد می کنم با کارشناسان تور فارا گشت تماس بگیری تا کمترین قیمت در لحظه را برایت محاسبه نمایند.

*- تاریخ 28 اسفند حرکت، 5 میلیون تومان افزایش نرخ دارد.

خدماتی که در تور نوروزی باکو با فارا گشت خواهی داشت

کامل ترین خدمات برای شما با رزرو این تور:

  • بلیط رفت ایران ایر
  • بلیط برگشت ایران ایر
  • ترانسفر فرودگاهی
  • هفت شب اقامت در هتل
  • صبحانه
  • ویزا باکو
  • یک گشت شهری با ناهار
  • راهنما
  • بیمه مسافرتی

چطور می توانیم بهترین تورهای نوروزی باکو آذربایجان را برگزار کنیم؟

اول از هر چی؛ یاری، کمک و همراهی همیشگی خداوند بی نهایت مهربان را داریم که با بهترین شکل ادامه بدهیم.

مجوز رسمی و مورد تایید

دارای مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران هستیم و به تعهداتمان برای اجرای تورها پایبند می مانیم.

ارزانترین قیمت نسبت به خدمات

برای مسافرین خودمان با هتل ها و ایرلاین ها چانه زدیم تا بهترین قیمت را بدون آن که لطمه ای به کیفیت تور وارد شود را ارائه بدهیم.

کامل ترین پیگیری و پشتیبانی

پیگیری و پشتیبانی کاملی را از مسافرین خود انجام می دهیم و در هر شرایطی تمام قوا در کنار همسفران آذربایجان خود می مانیم.

حرفه ای ترین کادر و لیدرها

با برخورداری از کادر حرفه ای در آژانس و همکاری لیدرهای مجرب، برنامه ریزی فوق العاده ای را برای تمام تورها انجام می دهیم.

شماره تماس برای خرید تور نوروزی باکو

برای رزرو بهترین تور باکو هوایی و زمینی ویژه عید نوروز، با ما تماس بگیر. اگر هم سوالی داری، مطمئن باش پاسخگویی به شما یکی از وظایف کاریه ما است:

چرا تور باکو برای نوروز 1403 یکی از بهترین انتخاب های سفر عید شما می باشد؟

پایتخت پرزرق‌ و‌ برق آذربایجان، یعنی شهر دیدنی باکو، جایی است که در آن ترکیبی از جاذبه‌ های قدیمی و مدرن را با تور باکو خواهی دید. با وجود صادرات نفتی که ثروتی بزرگ برای این شهر داشته، روز‌ به‌ روز بر تعداد بناهای جدید و آسمان‌ خراش‌ های باکو اضافه می‌ شود.

در بین این آسمان‌ خراش‌ ها و بناهای مدرن، کوچه‌ پس ‌کوچه‌ های محله‌ های قدیمی شهر، خودنمایی می‌ کنند طوری که مسافران تور باکو نوروز سرگرمی هایی فوق العاده خواهند داشت.

چه به‌ دنبال جاذبه‌های مدرن باشی، چه در پی دیدن آثار تاریخی، در هر دو صورت در باکو جاذبه‌های زیادی انتظارت را می‌ کشد. نوروز امسال با توجه به سلیقه های متفاوت مسافران تصمیم گرفتیم هم به صورت زمینی و هم به صورت هوایی برای شما تورها را برگذار نمائیم.

از این میان تور باکو عید با جذابیت های خاص خود یک تور لوکس محسوب شده و برای کسانی که شهر گردی و دیدار از اماکن تاریخی و تفریحی را دوست دارند یک مقصد عالی محسوب می شود .اگر از خرید برندها و اجناس اصلی لذت می بری هم بهتر است چمدان های خود را خالی بگذاری چون قرار است با اجناس بسیار فوق العاده آن ها را پر کنی.

واقعا باکو ارزش دیدن داره؟

یکی از معروف ترین سفرهای نوروزی، مسافرت به کشور آذربایجان است. شهر معروف و دیدنی این کشور، باکو می باشد که طرفداران زیادی دارد و هر سال توریست های زیادی از ایران و کشورهای همسایه برای تعطیلات به آن سفر می کنند.

این شهر معروف و قدیمی به عنوان یکی از شهرهای کشور خودمان دارای آداب و رسوم و حتی معماری بسیار شبیه به ایران دارد. جاهای دیدنی طبیعی، فرهنگی و تاریخی شما را به سال های دوری می برد که همگی در کنار هم درون یک مرز زندگی می کرده ایم.

مطمئنا یکی از دلایل انتخاب شما هم برای سفر به این شهر زیبا، دیدار از این جاهای دیدنی و جالب است. پس خوبه قبل از سفر کردن اطلاعات کامل و کافی درباره آن ها داشته باشی و به قول معروف با دست پر به این سفر بروی. برای همین صفحه ای را برایت طراحی کردیم که درباره هر کدام از این آثار فوق العاده، توضیحات به همراه عکس های جذاب و متنوع قرار داده شده.

هتل های فارا گشت

هتل های باکو چه امکاناتی دارند؟

یکی از دغدغه های مهم و اصلی شما در سفرهای خارجی بخصوص زمان تعطیلات اینه که با آرامش کامل باشه و همه جوره احساس راحتی کنی. مطمئنا محل اقامتی هستش که قراره در آن اسکان داشته باشی و شب خواب راحتی رو تجربه کنی. حق هم داری چون می خواهی بری سفر برای ریلکس کردن و تفریح نه این که چیزی رو تحمل کنی که نمی خواستی.

این رو ما کامل درک می کنیم و می دانیم که کلمه “راحت بودن” برای هر کسی معنی به خصوصی داره. همان طور که سلیقه ها نیز متفاوت هستش برای همین درباره معتبرترین هتل های باکو صفحه ای را طراحی کردیم تا بتوانی اطلاعات با جزییات کامل و عکس های هر هتل را ببینی و طبق سلیقه ای که داری محل اقامت خودت رو انتخاب کنی.

تور باکو عید نوروز

تور باکو نوروز 1403 فارا گشت

همان طور که گفته شد شهر باکو دارای جاذبه ها و اماکن توریستی بسیاری است. البته دیدن آن طرف دریای خزر آن هم در فصل بهار و حال و هوای عید و تور نوروز، خودش یک نوع جاذبه فوق العاده برای ذهن کنجکاو ما ایرانیان محسوب می شود. با این احوال در ادامه چند تا از مهم ترین جاهای دیدنی باکو را با هم مرور خواهیم کرد تا قبل از سفر با آن ها آشنا شوی.

قبل از ادامه خوب است بدانی که در سایت wikipedia.org درباره نوروز در آذربایجان آمده است:

نوروز در آذربایجان (آذربایجانی: Novruz Bayramı) یک جشن سنتی است که سال نو و آمدن بهار را جشن می گیرد. وقتی آذربایجان بخشی از اتحاد جماهیر شوروی بود، جشن نوروز عموماً غیر رسمی و در برخی مواقع حتی ممنوع بود.

در حال حاضر در آذربایجان، نوروز به عنوان یک تعطیل رسمی تلقی می شود. طبق ماده 105 قانون کار آذربایجان در سال 2006 تصویب شد، کارگران برای نوروز پنج روز مرخصی دریافت می کنند. بعد از ایران همسایه، آذربایجان میزبان طولانی ترین روز و تعداد روزهای عمومی مربوط به نوروز، با مجموع (شامل آخر هفته) 5 روز است.

دیدنی های باکو در عید نوروز

برج های شعله باکو: دیدار از برجهای شعله باکو را از دست نده. برج‌ های شعله، مجموعه‌ ای از سه برج است که در مرکز شهر باکو قرار دارند. این سه برج به‌ شکل شعله‌ آتش طراحی شده‌اند. هویت کشور آذربایجان با آتش گره خورده است. ارتفاع بلندترین برج به ۱۸۲ متر می‌رسد.

بعد از غروب آفتاب و با تاریک شدن هوا، برج شعله با نمایشی خیره‌ کننده، روشن می‌ شود. رنگ نور پردازی‌ های برج بین نارنجی، زرد، آبی، قرمز و سبز متغیر است. برای این که بتوانی منظره‌ بهتر و زیباتری از این برج ببینی، باید به بلوار باکو بروی.

کاخ شیروان‌ شاه: متعلق به قرن پانزدهم میلادی و یکی از آثار ثبت‌ شده در فهرست میراث جهانی یونسکو است. این کاخ در ایچری‌ شهر واقع شده و بعد از این که پایتخت به باکو انتقال یافت، ساخته شده است. شیروان، از اعرابی بودند که بر بخش‌ هایی از آذربایجان امروزی بین قرن‌ های نهم تا شانزدهم میلادی فرمانروایی می‌ کردند.

هنگام بازدید از این مجموعه، از کاخ اصلی، دو مسجد، یک مقبره، سردابه و حمام دیدن کنید. بعد از چند قرن بی‌ توجهی، این مجموعه‌ تاریخی با مرمت‌ های فراوان، حفظ و نگهداری شده و تصویر آن روی یکی از اسکناس‌ های آذربایجان ثبت شده است. این کاخ درنزدیکی برج های شعله است و می توانی بعد از بازدید این کاخ به دیدن برج ها بروی.

چرخ و فلک، یکی از جدیدترین جاذبه‌ هایی که در بلوار باکو خواهی دید، چرخ‌ و فلک بزرگ چشم باکو است که شبیه آن در بسیاری از شهرهای بزرگ دنیا وجود دارد. ارتفاع چشم باکو به ۶۰ متر می‌ رسد و دور زدن کامل آن، سی دقیقه طول می‌ کشد. هزینه‌ ورودی آن نسبت‌ به بسیاری از چرخ‌ و‌ فلک‌ های دنیا مثل چشم لندن، بسیار اندک و حدود چند دلار است در حال حاضر است.

دروازه مراد، قطار کابلی باکو، خیابان شهدا، موزه کتاب های مینیاتوری، میدان فواره، موزه فرش، فیلارفونیا، معبد آتشگاه و کوه یانار داغ و مسجد بی بی هیئت را نیز می توانی در برنامه خود بگنجانی و صد البته که دیدن تمام زیبائی های باکو برای این سفر کوتاه ممکن نیست. شما باید با توجه به سلیقه خود، مقاصد بازدیدی و برنامه سفر نوروزی به باکو خود را تنظیم نمائی تا نهایت استفاده را از این سفر ببری.

آب و هوای باکو در نوروز

دیدار از شهر باکو در نوروز با این که هنوز هوا گرم نشده است، ولی سر سبزی و زیبائی خاص خود را داراست که مطمئنا به شما خوش خواهد گذشت. تورهای خارجی فارا گشت همراه با تور لیدر فارسی زبان می باشد و امکانات خاصی برای سفر شما در نظر گرفته شده است که هنگام رزرو تور نوروزی باکو برای شما توسط کارشناسان شرح داده خواهد شد.

برگزاری تورهای خارجی نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد و این امر را به کارشناسان زبده باید سپرد، اگر همسفر تور باکو فارا گشت کوروش کبیر شده ای امیدواریم شما نیز همانند سایر مسافرین ما از سفر خود راضی و شادمان باشی. نوروزت را در یک سفر لوکس و زیبا و کاملاً متفاوت آغاز کنی، با ما تماس بگیر.

عید امسال در باکو

امسال طبق رسم هر سال می خواهیم با یاری خداوند بی نهایت مهربان یک سفر مطمئن و البته بسیار ارزان به باکو آذربایجان، از پروازهای امن خارجی و ایرانی تحت عنوان تور باکو هوایی نوروز تا بهترین اتوبوس های توریستی vip تحت عنوان تور زمینی باکو نوروز را برایت با قیمت ارزان و خدمات کامل اجرا کنیم.

در کنارش از با بهترین امکانات موجود در شهر باکو آذربایجان، برای این سفرها استفاده می کنیم و امیدواریم در تور باکو عید 1403 اوقات خوشی را در این شهر زیبا داشته باشی. لطفا برای اطلاعات بیشتر و رزرو تور با ما تماس بگیر.

سایر تورهای نوروزی

تورهای مسافرتی خارجی ویژه عید نوروز که فارا گشت برای شما اجرا می کند:

تور باکو عید نوروز و مسافرت نوروزی به کشور آذربایجان برای ما ایرانی ها که ذاتا اهل سفر و گردش هستیم، بهترین فرصت برای تجربه یک تور خارجی فوق العاده در کشوری بسیار زیبا است.

از قدیم سفر به عنوان منبع الهام بخش بزرگی شناخته می شد و یکی از بهترین راه ها برای کسب تجربه، آرامش، استراحت جسمی و فکری. آژانس مسافرتی بزرگ و شناخته شده ای مثل فارا گشت کوروش کبیر با تکیه بر یاری خداوند بی نهایت مهربان مهربان و بعد از آن تجربه و دانش چندین ساله پرسنل خود بهترین، آسان ترین، ارزانترین و خاطره انگیز ترین سفرها را برای شما برنامه ریزی می کنند.

مسافرت تور نوروزی

از بهترین برنامه ریزی های سفر می شود به مسافرت و یا تور نوروزی برای مقاصد آشنایی چون باکو اسم برد. پس بیا سفر را آغاز کنیم و تجربه ای بسازیم که سال ها به نیکی از آن یاد کنیم.

فارا گشت مجری اصلی تور باکو نوروز 1403 (زمینی و هوایی) با بالاترین درصد رضایت مسافرین. سفر رویاییت رو با فارا گشت شروع کن.

پیمایش به بالا