تور هند نوروز 1403

کامل ترین تورهای نوروزی هند (دهلی، آگرا و جیپور) + 3 روز گشت از جاهای دیدنی

آژانس فارا گشت با یاری خداوند بی نهایت مهربان، به عنوان مجری اصلی تور هندوستان نوروز در ایران و با مجوز رسمی از سازمان گردشگری، چندین سال است که ارزان ترین تور هند برای نوروز را اجرا می کند. امسال هم، همانند سال های گذشته در خدمت شما هستیم.

در این صفحه علاوه بر لیست قیمت های تور مثلث طلایی هند برای عید نوروز، به تمام سوالاتی که درباره این سفر ممکنه در ذهن شما باشه پاسخ داده ایم؛ تا خیالت برای انتخاب بهترین سفر عید نوروز امسالت، راحت باشه.

تور هند نوروز

قیمت تور هند نوروز 1403

دهلی، آگرا جیپور

(تاریخ حرکت: 25 اسفند، 29 اسفند، 3 فروردین، 7 فروردین و 10 فروردین)

هتلهر نفر در اتاق 2 تخته هر نفر در اتاق 1 تخته
⭐⭐⭐⭐

Sk Klyde / La New Delhi

Regal Vista / Retreat Agra

Jaipur Central

 

650 دلار + 17.900.000 تومان

 

800 دلار + 17.900.000 تومان

⭐⭐⭐⭐⭐

Country Inn Sahibabad / Hyatt Centric

Clarks Shiraz

Royal Orchid / Sarovar Premier

 

700 دلار + 17.900.000 تومان

 

 

950 دلار + 17.900.000 تومان

lux ⭐⭐⭐⭐⭐

Leela Ambience / Crown Plaza Rohini

Sarovar Premier Agra

Hyat Palace / Intercontinental

 

800 دلار + 17.900.000 تومان

 

1100 دلار + 17.900.000 تومان

*- تورهای حرکت 7 و 10 فروردین 200 دلار افزایش دارند.

مدارک لازم: اصل پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار، 2 قطعه عکس رنگی 5*5 جدید بدون روتوش و چرخش صورت (شبیه پاسپورت نباشد)، کپی شناسنامه تمام صفحات برگه a4، کپی کارت ملی پشت و رو.

توجه: هزینه ورودی امکان دیدنی هند برعهده مسافران می باشد.

خدماتی که در تور نوروز دهلی آگرا جیپور فارا گشت خواهی داشت:

کامل ترین خدمات برای شما با رزرو این تور

  • سه شب اقامت دهلی
  • دو شب اقامت آگرا
  • دو شب اقامت جیپور
  • صبحانه
  • سه گشت شهری با ناهار
  • راهنمای فارسی زبان
  • بلیط رفت و برگشت ماهان
  • ترانسفر فرودگاهی و بین شهری
  • ویزا توریستی

گشت های نوروزی هندوستان گردی

گشت هایی که در این سفر نوروزی هند خواهی داشت:

(با رزرو این تور، شما 3 گشت شهری با ناهار، همراه با راهنمای مورد اعتماد فارا گشت خواهی داشت.)

گشت شهر دهلی

  • منار قطب
  • دروازه هند
  • بنای گاندی
  • محوطه بیرون کاخ ریاست

گشت شهر آگرا

  • دیدنی های معروف آگرا
  • تاج محل
  • قلعه آگرا
  • معماری مغولی

گشت شهر جیپور

  • پایتخت باستانی آمبر
  • قلعه آمبر
  • کاخ شهر
  • کاخ بادها
  • رصد خانه سلطنتی

چطور می توانیم بهترین تورهای نوروزی هندوستان را برگزار کنیم؟

اول از هر چی؛ یاری، کمک و همراهی همیشگی خداوند بی نهایت مهربان را داریم که با بهترین شکل ادامه بدهیم.

مجوز رسمی و مورد تایید

دارای مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران هستیم و به تعهداتمان برای اجرای تورها پایبند می مانیم.

ارزانترین قیمت نسبت به خدمات

برای مسافرین خودمان با هتل ها و ایرلاین ها چانه زدیم تا بهترین قیمت را بدون آن که لطمه ای به کیفیت تور وارد شود را ارائه بدهیم.

کامل ترین پیگیری و پشتیبانی

پیگیری و پشتیبانی کاملی را از مسافرین خود انجام می دهیم و در هر شرایطی تمام قوا در کنار همسفران هند خود می مانیم.

حرفه ای ترین کادر و لیدرها

با برخورداری از کادر حرفه ای در آژانس و همکاری لیدرهای مجرب، برنامه ریزی فوق العاده ای را برای تمام تورها انجام می دهیم.

شماره تماس برای خرید تورهای نوروزی هند

برای رزرو تور هندوستان دهلی آگرا جیپور ویژه عید نوروز، با ما تماس بگیر. اگر هم سوالی داری، مطمئن باش پاسخگویی به شما یکی از وظایف کاریه ما است:

چرا تور هندوستان نوروز 1403 (دهلی آگرا جیپور) یکی از بهترین انتخاب های سفر نوروزی می باشد؟

هند یکی از کشور هایی است که ضرب المثل شنیدن کی بود مانند دیدن برای آن به شدت صدق می کند. این سرزمین پر از رنگ های زیبا و مملو از انسان های مختلف با عقاید متفاوت است که همگی در کنار یک دیگر در صلح و آرامش زندگی می کنند.

کشوری پر از جاهای دیدنی و تاریخی که از سراسر دنیا طرفداران زیادی دارند. همیشه مسافران وقتی در تور هند فارا گشت شرکت می کنند تا مدت ها از خاطرات آن برای اقوام و آشنایان تعریف می کنند. چون جاهایی را دیده اند که متفاوت و فوق العاده هستند.

هر چه از زیبایی های هند بگوییم کم گفته ایم! این کشور در ایران بیش تر با سینمایش یعنی بالیوود و هنرپیشه هایی مانند آمیتا پاچان، شاهرخ خان، سلمان خان، عامر خان و … شناخه شده است. البته نباید رهبر انقلابی بزرگ این کشور یعنی ماهاتما گاندی را از یاد برد که نه تنها در ایران بلکه در جهان نماد هند است.

از ادویه هندی هم که دیگر نگوییم. خوراک هندی در کشورمان سفارش بسیاری از جوانان ایرانی است! اما در این مقاله قرار نیست در مورد تاریخ یا سینمای هند حرف بزنیم بلکه می خواهیم از دیدنی های فوق العاده اش صحبت کنیم. قرار است با دیدنی ای شروع کنیم که باز هم به ایران ربط دارد اصلا مگر می شود جایی به ایران و تاریخ و معماری اش ربط داشته باشد و زیبا و دیدنی نباشد. این شما و این تاج محل!

واقعا هند ارزش دیدن داره؟

محال است اهل سفر باشی و از هند به عنوان یکی از کشورهای پر جاذبه و زیبا نشنیده باشی. طوری که بعضی از جاهای دیدنی هند بی نظیر بوده و در هیچ جای دیگر دنیا، مشابه آن دیده نمی شود.

مطمئنا یکی از دلایل انتخاب شما برای تور عید هند، دیدار از این جاهای دیدنی و عجیب است. پس خوبه قبل از سفر کردن اطلاعات کامل و کافی درباره آن ها داشته باشی و به قول معروف با دست پر به این سفر بروی؛ برای همین صفحه ای را برایت طراحی کردیم که درباره هر کدام از این آثار فوق العاده، توضیحات به همراه عکس های جذاب و متنوع قرار داده شده.

خوبه که بهش سری بزنی و از خواندنشون لذت ببری؛ روی کلمه ” وبلاگ گردشگری هند ” کلیک یا تاچ کن تا وارد صفحه مربوطه بشی.

هتل های فارا گشت

هتل های هند چه امکاناتی دارند؟

یکی از دغدغه های مهم و اصلی شما برای انتخاب مسافرت نوروزی که با آرامش کامل باشه و همه جوره احساس راحتی کنی؛ مطمئنا محل اقامتی هستش که قراره در آن اسکان داشته باشی و شب خواب راحتی رو تجربه کنی. حق هم داری چون می خواهی بری سفر برای ریلکس کردن و تفریح نه اینکه چیزی رو تحمل کنی که نمی خواستی.

این رو ما کامل درک می کنیم و می دانیم که کلمه “راحت بودن” برای هر کسی معنی بخصوصی داره؛ همانطور که سلیقه ها نیز متفاوت هستش برای همین درباره معتبرترین هتل های چابهار صفحه ای را طراحی کردیم تا بتوانی اطلاعات با جزییات کامل و عکس های هر هتل را ببینی و طبق سلیقه ای که داری محل اقامت خودت رو انتخاب کنی.

خوبه که به این صفحه هم سری بزنی و بعد از خواندنش اطلاعات کامل پیدا کنی. روی کلمه ” هتل های هند” کلیک یا تاچ کن تا وارد صفحه مربوطه بشی.

تور نوروزی هند

تور هند نوروز 1403 فارا گشت

در این سفر قرار است از جاهای دیدنی هند بازدید داشته باشی. بخشی از آن ها در پکیج تور شما تدارک دیده شده است. مابقی را بر اساس سلیقه و دلخواه می توانی با راهنمایی راهنمای تور، شخصا ببینی.

قبل از ادامه خوب است بدانی که برخی از هندی ها هم نوروز را جشن می گیرند و برای آن هم منابع مختلفی را معرفی کرده اند. یکی از این منابع وب سایت officeholidays.com است که درباره نوروز گفته است:

Parsi New Year is a regional holiday celebrated on August 17th in India.

It is also known as ‘Jamshedi Navroz’ after the legendary King of Persia, Jamshed who started the Parsi Calendar and Navroz meaning ‘new day’.
Parsis descend from a group of Zoroastrians from Iran who immigrated to India during 10th century AD

دیدنی های هند در نوروز

تاج محل زیبا، عمارتی زیبا که در گوشه ای از هند جا خوش کرده است. بنایی چشم نواز و با عظمت که دیدنش برای هر کسی که علاقمند سفر، معماری، تاریخ و زیبایی است واجب می باشد.

تاج محل در 200 کیلومتری پایتخت هند یعنی دهلی نو قرار دارد و یکی از عجایب هفتگانه جدید دنیا محسوب می شود! اما جالب است بدانی که این بنا با این که در هند قرار گرفته اما به کل به ایران مربوط می شود!

اینجاست که قدرت فرهنگ و هنر ایرانی مشخص می شود. تا حدی که اشعار فارسی با خطی نستعلیق و زیبا بر روی دیوار های این بنای عظیم به شدت خودنمایی می کنند. این بنا به فرمان شاه جهان، پنجمین پادشاه گورکانی هند برای یادبود همسر ایرانی اش ارجمند بانو بیگم معروف به ممتاز محل ساخته شده است. آن هم توسط معمار خلاق و نابغه ایرانی یعنی احمد لاهوری.

از آن جالب تر این است که بدانی در ساخت تاج محل بیش از 20 هزار هنرمند و معمار و همین طور 1 فیل زیر نظر احمد لاهوری و برادرش حمید لاهوری کار می کرده اند. ساخت این بنای عظیم و زیبا 15 سال زمان برده است و هزینه ای که برای آن صرف شده به پول امروز حدود 827 میلیون دلار آمریکا می شود!

اگر بخواهیم این هزینه را به نرخ کشور خودمان حساب کنیم (چیزی که ایرانی ها در آن مهارت خاصی دارند) برق از سرمان می پرد. مبلغ به دست آمده 10 هزار میلیارد تومان می شود!

تاج محل قرار نیست تنها شاهکاری با معماری فوق العاده باشد. این مجموعه موزه، مسجد و باغ هم دارد. شما می توانی از باغ های سر سبزش و رودخانه ای که در نزدیکی این بنا وجود دارد لذت ببری. نورزوتان با تاج محل و هند قطعا فوق العاده به یاد ماندنی و زیبا خواهد شد و ارزش پول و وقتی که برای آن صرف خواهی کرد را دارد.

معبد راناکپور، اگر فکر می کنی تاج محل تنها دیدنی هند است، سخت در اشتباهی. معبد راناکپور با معماری فوق العاده ظریف، با دقت و زیبایش انتظار آمدن شما را می کشد. معبدی که قدمتش به هزاران سال پیش بر می گردد.

در هند قرار نیست چیز های تکراری ببینی. هند فقط بناهای اسلامی مانند تاج محل را ندارد بلکه همان گونه که گفتیم متعلق به همه ادیان و رنگ های پوست است، معبد راناکپور یک مورد از مکان های شگفت انگیز و دیدنی ای هست که در این دسته قرار می گیرد. این معبد برای ستون های متعدد و عظیم و همین طور معماری چشم نوازش مشهور شده است.

کاخ میسور، این جاست که آهنگ معروف سالار عقیلی معنا پیدا می کند: چه بگویم، نگفته هم پیداست! کافیست نگاهی به تصویر های این کاخ بیندازی! اصلا دیگر جایی برای توضیح نمی ماند.

دومین مکان گردشگری محبوب هند بعد از تاج محل باز هم با معماری وحشتناک زیبایش مشهور شده است. دیدن عکس این کاخ خود به خود دهان شما را از تعجب باز می کند چه برسد به این که از نزدیک آن را ببینی. رنگ ها در این کاخ خودنمایی می کنند.

نمای درونی و بیرونی کاخ میسور طوری است که گمان می کنی به دنیای یک کارتون سفر کرده ای. از دیگر مزیت های این کاخ قرار گرفتن در شهر میسور است، شهری که در اکثر روز های سال آب و هوایی مانند آب و هوای بهار ایران را دارد.

سفر در بهار به این کاخ حال و هوای دیگری دارد. لذت قدم زدن در اطراف کاخ میسور با بوییدن بوی شکوفه های تازه را باید حتما تجربه کنی.

معبد میناکشی، وارد شدن به معبد میناکشی مساوی است با رفتن به دنیایی از بازی های کامپیوتری یا فیلم های تخیلی! این بنا آن قدر زیبا و رنگارنگ و با عظمت است که باور نمی کنی واقعا وجود داشته باشد.

این معبد 14 برج دارد که بلند ترین برجش حدود 55 متر ارتفاع دارد! 33 هزار مجسمه رنگارنگ و زیبا درون این برج ها وجود دارد. همچنین نقاشی هایی زیبا و گران بها زینت بخش این معبد شده اند.

معبد در شهر مادوری قرار دارد، شهری با حدود 2500 سال قدمت! پیشنهاد می کنیم دیدن این معبد را به هیج وجه از دست ندهی زیرا مشابه آن در هیچ جای جهان یافت نمی شود!

نوروز امسال با تفریح و خوشگذرانی در تورهای هند فارا گشت

هند هر چیزی که یک گردشگر می خواهد را یک جا دارد و یک مقصد خوب برای خوش گذراندن به عنوان تور نوروزی است. همچنین هزینه ای که در این کشور برای تفریح پرداخت می کنی به مراتب نسبت به هزینه ای که برای سفر به کشور های اروپایی می کنی پایین تر است.

به جرات می توان گفت نوروزی که در هند می گذرانی یکی از بهترین عید های زندگیت خواهد شد، مخصوصا اگر این سفر را همراه با پکیج تور نوروزی هند فارا گشت کوروش کبیر رزرو کنی.

تاریخ، طبیعت، معماری، رنگ ها، زیبایی، سواحل، دریاها و بسیاری از مکان های زیبای دیگر انتظار شما را می کشند. همین حالا برای سفرت برنامه ریزی کن. کارهای زیادی باید برای سفر به هند بزرگ و زیبا انجام دهی. کارشناسان فارا گشت، منتظر تماس شما برای مشاوره و رزرو تور عید هندوستان هستند.

سایر تورهای نوروزی

تورهای مسافرتی خارجی ویژه عید نوروز که فارا گشت برای شما اجرا می کند:

تور هند نوروز و سایر مسافرت های نوروزی برای ما ایرانی ها که ذاتا اهل سفر و گردش هستیم، بهترین فرصت برای تجربه یک تور خارجی هیجان انگیز در کشوری بسیار زیبا و تاریخی است.

از قدیم سفر به عنوان منبع الهام بخش بزرگی شناخته می شد و یکی از بهترین راه ها برای کسب تجربه، آرامش، استراحت جسمی و فکری. آژانس مسافرتی بزرگ و شناخته شده ای مثل فارا گشت کوروش کبیر به عنوان آژانس هواپیمایی معتبر در تهران، با تکیه بر یاری خداوند بی نهایت مهربان مهربان و بعد از آن تجربه و دانش چندین ساله پرسنل خود بهترین، آسان ترین، ارزانترین و خاطره انگیز ترین سفرها را برای شما برنامه ریزی می کنند.

مسافرت تور نوروزی

از بهترین برنامه ریزی های سفر می شود به مسافرت و یا تور نوروزی برای مقاصد آشنایی چون هندوستان اسم برد. پس بیا سفر را آغاز کنیم و تجربه ای بسازیم که سال ها به نیکی از آن یاد کنیم.

فارا گشت مجری اصلی ارزانترین تور هند نوروز 1403 با بالاترین درصد رضایت مسافرین. سفر رویاییت رو با فارا گشت شروع کن.

پیمایش به بالا