تور نوروز استانبول

تور استانبول نوروز

شرایط ، خدمات ، قیمت

تور استانبول نوروز و مسافرت نوروزی ، ما ایرانی ها ذاتا اهل سفر هستیم،در وجود همه ما مسافری هست که هیچ وقت آرام و قرار ندارد،دوست دارد برود و ببیند.

از قدیم سفر به عنوان منبع الهام بخش عظیمی شناخته میشد و یکی از بهترین راهها برای کسب آرامش و استراحت جسمی و فکری ، آژانس مسافرتی بزرگ و شناخته شده ای مثل فارا گشت کوروش کبیر با تکیه بر یاری خداوند مهربان و بعد از آن تجربه و دانش پرسنل خود بهترین ، آسان ترین ، ارزانترین و خاطره انگیز ترین سفرها را برای شما برنامه ریزی میکنند.از بهترین برنامه ریزیهای سفر میشود به مسافرت و یا تور نوروزی برای مقاصد آشنایی چون تور استانبول نوروز نام برد،بیایید سفر کنیم…

تور استانبول نوروز فارا گشت کوروش کبیر

تور استانبول نوروز 1403

5 شب و 6 روز اقامت ، صبحانه ،  بلیط رفت و برگشت هواپیما ، ترانسفر فرودگاهی ، گشت خرید ، بیمه مسافرتی ، راهنمای فارسی زبان 

تور هوایی آژانس فارا گشت کوروش کبیر

بعلت تغییر نرخ ارز و لود پروازی احتمال کاهش و یا افزایش قیمت تورها وجود دارد ، با ما تماس بگیرید

021-88909296
021-86037414
09208008108

خدمات تور استانبول نوروز

برای تمامی هتلها
آیکون هواپیما آژانس فارا گشت کوروش کبیر

بلیت رفت و برگشت

با هواپیماهای ایرباس دورپرواز
آیکون بیمه آژانس فارا گشت کوروش کبیر

بیمه مسافرتی

از شروع سفر تا آخر آن
آیکون هتل آژانس فارا گشت کوروش کبیر

اقامت در هتل

همراه با صبحانه در هتلهای 3تا5ستاره
آیکون تور لیدر آژانس فارا گشت کوروش کبیر

راهنمای مجرب

فارسی زبان و مجرب
آیکون گشت آژانس فارا گشت کوروش کبیر

ترانسفر فرودگاهی

به صورت رفت و برگشت
آیکون گشت آژانس فارا گشت کوروش کبیر

یک گشت شهری

دیدار از جاهای دیدنی شهر

نوروز در استانبول

از جمله جشن های مردم امپراطوری ترکیه که ترکیه امروز بخشی از آن امپراطوری به شمار می‌رود عید نوروز مباشد ، که به عنوان یکی از معدود ایام جشن می‌گرفتند. در این روز حکیم باشی معجون مخصوصی که نوروزیه نامیده می‌‌شد جهت پادشاهان و درباریان تهیه می‌‌ کرده که گفته شده است این معجون از چهل نوع ماده مخصوص تهیه می‌‌شده که شفابخش بسیاری از بیماری‌ها و دردها بوده و باعث افزایش قدرت بدنی می‌‌شده است. مردم کشور ترکیه نوروز را آغاز بهار طبیعت و شروع تجدید حیات و طراوت در جهان دانسته اند.

جشن های باشکوه نوروز به مناسبت فرارسیدن سال جدید و بهار طبیعت در نخستین روز سال با حضور گسترده مردم ترکیه در میادین برخی شهرهای این کشور از جمله در دیابکر، ازمیر و استانبول برگزار میشود.
برای مثال در سال 1396 جشن نوروز در استانبول با حضور واصیب شاهین استاندار و قدیر توپ‌باش شهردار استانبول در مرکز فرهنگی توپ کاپی این شهر برگزار شد.

خالی از لطف نیست که در این موقع از سال از این جشنهای ویژه از نزدیک دیدن کنید و لذتی فوق العاده را در تور استانبول نوروز تجربه کنید و سالی پر از شادی و نشاط را به یاری خداوند مهربان شروع نمایید.

 

[ultimate_carousel slides_on_desk=”8″ slides_on_tabs=”8″ slides_on_mob=”4″ autoplay=”off” dots=”off” draggable=”off” rtl=”on”]
هواپیمایی ماهان
هواپیمایی معراج
هواپیمایی اطلس جت
هواپیمایی ایران ایر
هواپیمایی تابان
هواپیمایی آسمان
هواپیمایی کیش ایر
هواپیمایی کی ال ام
هواپیمایی کاسپین
هواپیمایی زاگرس
هواپیمایی
هواپیمایی ترکیش ایر
هواپیمایی تای ایرویز
[/ultimate_carousel]
پیمایش به بالا