استان یزد جلوه هایی از باشکوه ترین میراث فرهنگی تاریخ ایران را دارا می باشد. جاهای دیدنی یزد ثابت می کنند که تا حدود نیم قرن پیش، ساخت و سازها در یزد با خشت خام انجام می شد و معماران یزدی از خاک، کیمیا می ساختند. و این قدرتی است که خداوند بی نهایت مهربان در ذهن انسان قرار داده است. ساختمان هایی می ساختند که به طرز عجیبی با گرمای سوزنده تابستان و سرمای سوزنده زمستان منطقه، تناسب و هماهنگی داشت.

یزد معروف است به شهر ترین ها، یعنی زیباترین و جذاب ترین جاهای دیدنی یزد در زمستان و پاییز باشد یا در تابستان و بهار فرقی نمی کند چون در دنیا کم نظیر هستند را می توانی در در سفره به این شهر از نزدیک ببینی. همان طور که در سایت کالچرتریپ هم آماده، یزد جایی است شبیه یک شهرک سینمایی بزرگ که زندگی و رنگ در آن جریان دارد. برای این که با این شهر تاریخی بیشتر آشنا شوی؛ اکثر جاهای دیدنی یزد را در این صفحه برای شما شرح می دهیم تا قبل از مسافرت بدانی چه مکان های فوق العاده ای منتظر شما هستند.

جاهای دیدنی یزد

جاهای دیدنی یزد؛ مهمترین اماکن

موزه آب یزد اولین مکان از جاهای دیدنی یزد

موزه آب یزد یکی از دیدنی ترین موزه های شهر یزد می باشد که هم زمان با برگزاری نخستین همایش بین المللی قنات در اردبیهشت ماه سال ۱۳۷۹ هجری شمسی در شهر یزد افتتاح شده است.

ساختمان موزه آب یزد که متعلق به شركت سهامی آب منطقه‌ای يزد است، در يكی از منحصر به فردترين منازل مسكونی دوره قاجار، معروف به خانه كلاهدوزها قرار دارد. این ساختمان دارای 720 متر مربع مساحت می باشد. در سال 1266 هجري شمسی به دستور حاج سيد علی اكبر كلاهدوز، كه تاجر بلند آوازه آن زمان بود، ساخت بنا آغاز گرديد و در سال 1308 هجری قمری به پايان رسید. روزگاری دو قنات به اسامی رحيم آباد و زارچ از زير اين بنا عبور می ‌كردند. هنوز هم قنات دو هزار ساله زارچ با کانالی به طول 75 كيلومتر در زير حياط اين عمارت در جريان است.

 

مسجد جامع یزد

مسجد جامع یزد یکی از شاهکارهای نوآور معماری مساجد ایران به شمار می رود و یکی از معروفترین مکان های دیدنی یزد می باشد. تزئینات زیبا و منحصر به فرد آن جلوه ای ویژه به آن بخشیده است. در کتب تاریخی یزد بیان شده است که این مسجد را بر روی آتشگاه ساسانی ساخته اند و سنگ بنای آن توسط علاء الدوله گرشاسب نهاده شده است.

مسجد جامع در قرن ششم هجری قمری و به دستور گرشاسب از نوادگان علاء الدوله کالنجار ساخته شده بود و بنای اصلی مسجد کنونی از آثار سید رکن الدین محمد قاضی و مربوط به دوران حکومت آل مظفر در قرن هشتم و نهم هجری قمری است. سید رکن الدین پس از احداث بقعه، میدان، آب انبار و ساعت در این شهر به تعمیر و تجدید بنای این مسجد پرداخت. اصیل ‌ترین بخشهای هنر معماری بی نظیر ایرانی در گچ کاری‌، شبستان، صحن، گنبد، کاشی کاری و مناره های برافراشته آن به چشم می خورد.

 

میدان امیر چخماق یزد

میدان امیر چخماق یزد و مجموعه تاریخی امیر چخماق که در تور یزد فارا گشت خواهی دید؛ در قرن نهم هجری ساخته شده است. از شاخص ترین مجموعه بناهای تاریخی این شهر می باشد؛ طوری که همه تورها از این میدان به عنوان یکی از دیدنی های یزد، برنامه بازدید دارند.

امیر جلال الدین چخماق از سرداران شاهرخ تیموری بود که به دستور وی حاكم یزد گردید. او با همكاری همسر خود فاطمه خاتون مجموعه ای شامل تكیه، میدان، حمام، تعدادی كاروانسرا، خانقاه، قنادخانه، چاه آب و مسجد را بنا کرده است. مهمترین بنای این مجموعه مسجدی است که به مسجد امیر چخماق یزد یا مسجد جامع نو شهرت دارد. در شمال مسجد نیز میدانی بنا کرده که میدان امیر چخماق نامیده شده است. این میدان هنوز پابرجاست و به نوعی مرکز شهر یزد است.

 

زندان اسکندر یزد

زندان اسکندر یزد یا همان مدرسه ضیائیه در حقیقت مدرسه‌ای است با حدود ۸ قرن قدمت که در محله فهادان شهر یزد، از کهن ‌ترین محله‌های این شهر قرار گرفته است.

گفته می شود، این ساختمان زندان اسکندر یزد در ابتدا به وسیله اسکندر مقدونی با کاربری زندان بنا شده است و بعدها با تغییر کاربری به صورت مدرسه مورد استفاده قرار گرفته است. در عین حال گفته می شود این مدرسه در سال 631 هجری قمری توسط ضياء الدين حسين رضی بنا گرديده و در سال 705 هجری قمری توسط پسرانش مجدالدين حسن و شرف الدين علی تكميل شده است. شما می توانی در برنامه گشت یزد فارا گشت از این اثر دیدن کنی و به لیست یزدگردی خودت اضافه کنی.

باغ دولت آباد از معروفترین جاهای دیدنی یزد

باغ دولت آباد یزد یکی از مکان های دیدنی یزد می باشد که در مرکز شهر و درون بافت تاریخی قرار دارد. این باغ در سال ۱۱۶۰ هجری قمری توسط محمد تقی خان معروف به خان بزرگ ساخته شده است. او سرسلسله خاندان خوانین یزد بود. مرحوم محمد تقی خان ابتدا قناتی به طول ۶۵ کیلومتر را احداث نمود و آب را از مهریز به یزد و محل کنونی باغ دولت آباد رساند و سپس دارالحکومه خود را بنا کرد.

مساحت این باغ در حدود 70000 متر مربع می باشد. فضای سبز باغ را درختانی مانند انگور و سرو و کاج تشکیل داده اند و در حاشیه، باغچه های باغ پر از گل‌ های محمدی و سرخ قرار دارد.

این باغ از دو بخش کلی اندرونی و بیرونی تشکیل شده است. باغ بیرونی محل انجام تشریفات حکومتی، مراسم ورزشی و اداره امور شهر و باغ اندرونی، بخش خصوصی و اقامت گاهی مجموعه به شمار می رفته است.

بخش درونی شامل: ساختمان هشتی (بادگیر تابستانه)، حرمسرا، بهشت آیین، مطبخ، برج دیدبانی، آب انبار خصوصی، اصطبل تابستانه و زمستانه است. در سفر یزد گردی حتما از این اثر زیبا دیدن کن.

خانه لاری های یزد

خانه لاری ها و بادگیر آن یکی دیگر  از اماکن دیدنی یزد می باشد که قدمت آن به زمان قاجار باز می گردد. این خانه توسط حاج محمد ابراهیم لاری در سال 1286 ساخته شده است. مساحت زمین آن 1700 متر و زیربنای آن 1200 متر مربع می باشد. فرزندان وی تا چند نسل در این خانه زندگی می کردند. در سال 1363 هجری شمسی، سازمان میراث فرهنگی این بنا را از مالکانش خریداری کرد.

خانه لاری ها شامل شش باب خانه می باشد که معماری خانه های کویری را دارند. این خانه دارای دو حیاط بزرگ و یک حیاط کوچک، با تعدادی ایوان، تالار، اتاق و یک سر در و هشتی می باشد. حیاط اصلی، بزرگ و مفصل بوده و ایوان ها، تالارها و اتاق ها در اطراف آن قرار گرفته اند. این حیاط به شکل مستطیل است، جهت آن از شمال شرقی به جنوب غربی است و در وسط آن، ایوانی بلند قرار دارد. مهم ترین و بزرگ ترین قسمت خانه در این حیاط قرار دارد.

در قسمت جنوب شرقی نیز در کنار حیاط و رو به آن اتاق هایی قرار دارند. در پشت این اتاق ها، اتاق های دیگری که مختص به کارهای خدماتی می باشد قرار گرفته است.

زیارتگاه چک چک

استان یزد محل زندگی تعداد زیادی از زرتشتیان جهان است و شاید بتوان گفت که مهمترین زیارتگاه‏ های زرتشتیان نیز در این استان قرار دارد. یکی از معروف ترین زیارتگاه‏ های مذکور، زیارتگاه چک چک یا چک چکو می باشد. این زیارتگاه در بین زرتشتیان به پیر سبز نیز معروف است.

زیارتگاه چک چک که در تور یزدگردی به عنوان یکی دیگر از جاهای دیدنی یزد از آن بازدید خواهی کرد. در کوهی زیبا، در حدود 52 کیلومتری شهر یزد قرار گرفته است. گفته می‌ شود اسم چک چک یا چک چکو از صدای قطره‌ های آبی گرفته شده که از صخره‌ ای می‌چکد و اکنون به درون یک منبع ذخیره هدایت می‌ شود.

زرتشتیان از سراسر دنیا، هر ساله از روز ۲۴ خرداد ماه به مدت چهار روز در این زیارتگاه دور هم جمع شده و به نیایش می ‌پردازند. از مراسم ویژه این مکان می توان به خواندن اوستا و نیایش اهورامزدا، پختن نوعی آش و غذاهای دیگر برای نذورات و دستگیری از مستمندان اشاره کرد. هر سال جشن مهرگان در این زیارتگاه  برگزار می ‌شود و زرتشتیان بسیاری در این مکان گرد هم می ‌آیند.

کاروانسرای عباسی یزد

کاروانسرای عباسی یادگاری از مکان های دیدنی یزد

کاروانسرای شاه عباسی میبد یزد از جمله کاروانسرهای سبک صفوی است که در میبد استان یزد واقع شده است. این بنا با شیوه معروف چهار ایوانی و با آجر ساخته شده است. ساختمان کاروانسرا شامل ساباط، ایوان های بیرونی، هشتی ورودی، حیاط مرکزی، حوضخانه و مهتابی و چهار هشتی زیبا و فضاهای سرپوشیده شرقی و غربی و یک صد ایوان و اتاق و اجاق برای استفاده کاروانیان بوده است. کاروانسرای شاه عباسی از جمله کاروان سراهای بین راهی عصر صفویه به شمار می آید و از لحاظ فضایی، سبک معماری و موقعیت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این بنا بر پلان مربع شکل و با شیوه حیاط مرکزی احداث شده است. ورودی کاروانسرا در میانه جنوبی آن در داخل یک مسیر سر پوشیده (کوچه و ساباط) که اصطلاحاً سول نامیده می شود، قرار دارد. با قیمت تور یزد مناسبی که در اختیار شما قرار می دهیم می توانی این اثر تاریخی را به عنوان گشت سفر یزد از نزدیک مشاهده کنی و لذت ببری.

برج کبوتر خانه یزد

کبوتر خانه یا کبوتر خان، به عنوان آشیانه ای امن برای پرندگان و مکانی برای جمع آوری کود کبوترها و پرنده های دیگر ساخته می شد. کود کبوتر در گذشته استفاده های بسیاری داشته است. در کشاورزی و در صنعت از جمله صنعت دباغی، چرم سازی و ساخت باروت مورد استفاده قرار می گرفت. ساخت کبوتر خانه در استان های اصفهان و یزد در قدیم بسیار رایج بوده است.

 یکی از زیباترین و دیدنی ترین کبوترخانه ها در شهر میبد قرار دارد. قدمت برج کبوتر خانه میبد به زمان قاجار بازمی گردد. این برج به شکل استوانه ساخته شده است. برج آن دارای پوشش گنبدی شش ضلعی بوده و دارای تزئینات آجری و گچی می باشد. آشیانه‌ ها از مصالح کاهگل ساخته شده است که در تابستان بسیار خنک و به گونه ‌ای می باشد که باد در فضای آن جاری بوده و برعکس در زمستان گرم و از وزش بادهای سرد محلی در امان بوده است. این اثر جذاب یکی دیگر از جاذبه های گردشگری یزد می باشد.

برج کبوتر خانه یزد

بقعه دوازده امام یزد

بقعه دوازده امام قدیمی ترین بنای شهر یزد می باشد که از زمان سلجوقیان تا کنون پا برجا مانده است. اهمیت این بنا بیشتر به خاطر معماری و گنبد آجری آن می باشد و از شاه کارهای هنر سلجوقی به شمار می رود. این بقعه که شامل دوازده گنبد منفرد می باشد در سال 429 هجری قمری به دستور ابو سعید و ابو یعقوب از امرای علاء الدوله فرامرز ساخته شده است.

بر اساس مدارک و مستندات تاریخی می‌ توان بیان کرد که این بنای کهن به‌ عنوان چهارمین اثر تاریخی و دومین گنبد شناسنامه‌ دار ایران شناخته می‌ شود. بدنه پایینی گنبد یک چهار ضلعی بوده که در بالا به هشت ضلعی تبدیل شده و گنبد روی این هشت ضلعی قرار می گیرد. سقف بقعه دوازده امام از داخل دارای گچبری ساده می باشد و دور تا دور آن با کتیبه کوفی رنگی، تزیین شده است.

 

آتشکده یزد

آتشکده یزد که به آن آتشکده بهرام یا آتشکده وَرهُرام نیز گفته می شود یکی دیگر از اماکن و جاهای دیدنی یزد می باشد و یکی از بناهای مقدس زرتشتیان است. این آتشکده شامل ساختمان و باغ مشجری است که در آن آتش مقدس نگهداری می‌ شود.

همان طور که می دانید در دین زرتشت آتش عنصر مقدسی است و مکان هایی را به نام آتشکده برای نگهداری و حفظ آن بنا نهاده اند. آن ها دین خود را بر سه اصل پندار نیک، گفتار نیک و کردار نیک استوار کرده اند. یکی از این آتشکده ها، آتشکده یزد می باشد که سالانه از سراسر کشور برای ادای مراسم مذهبی خود در این مکان گرد هم می آیند.

بنای فعلی آتشکده در سال ۱۳۱۳ خورشیدی با تلاش و کمک مالی زرتشتیان یزد و پارسیان هند ساخته شده است. از زمان های گذشته، آتشکده‌ها ساده و بدون زرق و برق ساخته می‌ شدند. ساختمان آتشکده نیز همین گونه می باشد و معماری زیبای آن برگرفته از هنر معماری هخامنشیان در تخت جمشید می باشد. ساختمان آتشکده در وسط حیاط و در میان درختان همیشه سبز قرار گرفته است. حتما پیشنهاد می کنم در سفر به یزد با فارا گشت که می روی از این اثر خاص دیدن کنی.

آتشکده یزد
خانه محمودی یزد

خانه محمودی یزد

خانه محمودی قسمتی از یک مجموعه بزرگ به نام خانه عرب ها می باشد که از دو خانه مجزا تشکیل شده است. این خانه در محله فهادان بافت قدیم شهر یزد قرار دارد. قدمت این بنا به اواسط دوره قاجار باز می گردد و متعلق به طایفه ای از تجار، معروف به عرب های بحرینی بوده است.

تالار خانه محمودی در مركز آن قرار دارد. این تالار به شکل صلیب می باشد که دارای ارسی زیبا و بزرگی رو به حیاط می باشد. دو سه دری در دو طرف این تالار قرار گرفته است که فضای ورودی آنها با تالار مشترك است. تالار به اندازه دو طبقه ارتفاع داشته که در دو طرف طبقه بالا، دو سه دری قرار دارد و در جلوی هر یك از آن ها، ایوان کوچک ستون داری که مشرف به حیاط است، خودنمایی می کند.

سه دری های طبقه بالا یا گوشوارهای تالار با پنج درب به تالار باز می شوند. با باز شدن این درب ها، تالار وسیعی نمایان می شود که بر منزلت و شکوه تالار می افزاید. این خانه از مجموعه خانه های تاریخی یزد است که در سفرت به این شهر پیشنهاد می کنم حتما از این جای دیدنی باصفا نیز، دیدن کنی.

خانه رسولیان یزد

خانه رسولیان از خانه‌ های تاریخی دوره قاجار و جزور مجموعه خانه های تاریخی یزد است که حدود 110 سال قدمت دارد. جلوه‌ ای از معماری سنتی و بومی ‌یزد است. این خانه در مرکز بافت قدیم شهر یزد در محله سهل بن علی قرار گرفته است.

ساخت این بنا هم زمان با آخرین سال های دوره قاجار می باشد. در سال 1283 بنا به در خواست مرحوم حاج میرزا کاظم رسولیان توسط استاد محمد حسن محمد رحیم ساخته شده است.

خانه رسولیان تا چندی پیش مسکونی بود؛ اما در سال 1368 ‏به صورت وقف در اختیار دانشگاه یزد قرار گرفت. پس از مرمت تبدیل به دانشکده معماری یزد شده است.

بنا شامل دو بخش اندرونی و بیرونی می باشد. بخش بیرونی از اتاق ارسی، حوضخانه، تالار، زیرزمین و بادگیر تشکیل شده است. بخش اندرونی که قسمت خصوصی خانه می باشد، شامل اتاق های سه دری، پنج دری، بادگیر، تالار، کلاه فرنگی، ارسی و حیاط مشجر است. حد فاصل حیاط بیرونی و اندرونی، حمام خانه قرار گرفته است. پیشنهاد می کنم که دیدار از این اثر تاریخی را نیز در لیست جاهای دیدنی خودت در یزدگردی بگذاری.

خانه رسولیان یزد

یخچال خشتی میبد یزد

یکی از قدیمی ترین یخچال های استان یزد، یخچال خشتی شهر میبد می باشد که قدمت آن به دوران صفویه باز می گردد. در فاصله 50 کیلومتری یزد، شهر میبد و در کنار راه کاروانسرا به چاپارخانه قرار گرفته است.

این یخچال از خشت و گل ساخته شده و دارای چهار قسمت می باشد که عبارتند از دیواره های سایه انداز، حوض یخ بند، مخزن یخچال و گنبد و یکی از شگفتی های دیدنی های یزد می باشد که یادآور علم گذشتگان ما می باشد؛ که چطور به راحتی با گرمای آن زمان مقابله می کردند و اسباب راحتی خود را با یاری خداوند بی نهایت مهربان فراهم می کردند.

 حوض یخچال میبد گلی و کم عمق می باشد. مخزن آن نیز قیفی شکل بوده و در زمین رسی سختی کنده شده است. قطر دهانه این حوض 13 متر و گودی آن 6 متر می باشد.

دیدنی های یزد جلوه ای از شکوه فرهنگی و تاریخی ایران

استان یزد جلوه هایی از باشکوه ترین میراث فرهنگی تاریخ ایران را دارا می باشد. تا حدود نیم قرن پیش، ساخت و سازها در یزد با خشت خام انجام می شد و معماران یزدی از خاک، کیمیا می ساختند. ساختمان هایی می ساختند که به طرز عجیبی با گرمای سوزنده تابستان و سرمای سوزنده زمستان منطقه، تناسب و هماهنگی داشت.

جالب است بدانی در هجدهمین اجلاس جهانی بنیاد جهانی انرژی که در دی ماه نود و شش به میزبانی ایران برگزار گردید؛ شهر یزد به واسطه تاریخ و فرهنگ مردمش و اجرای برنامه جامع توسعه پایدار در بخش های: فرهنگ سازی، ساخت و ساز سبز، سلامت، ایمنی و امنیت، انرژی، حمل و نقل سبز، آب، پسماند، آی سی تی، گردشگری سبز و زیباسازی و فضاهای شهری، عنوان شهر پایدار جهان را کسب کرد. و موفق به دریافت نشان ویژه بنیاد جهانی انرژی و عنوان الگوی دیگر شهرهای جهان شد. به همچنین این شهر ثبت یونسکو بعنوان یک شهر تاریخی جذاب قدمت دار گردید که به شما پیشنهاد می کنیم که در غالب تور یزد فارا گشت، لذت دیدار از مکان ها و جاهای دیدنی یزد در نوروز و یا سایر فصل ها را از نزدیک تجربه کنی.

یزد دارای جاذبه های تاریخی، فرهنگی بسیار زیادی است. از ویژگی های این شهر این است که فرقی نمی کند در کدام فصل به یزد سفر کنی چون جاهای دیدنی آن در زمستان، پاییز و بهار هر کدام رنگ و حس و حال فوق العاده خودش را دارد. مکان های دیدنی که در شب ها نیز می درخشند. برای شما که علاقمند هستی مسافرتی داشته باشی پر از جاهای دیدنی و لذت بخش یکی از بهترین انتخاب ها مجری حرفه ای سفر یزد همچون فارا گشت می باشد. چون هم شما را با مکان های دیدنی یزد آشنا می کند که در دنیا معروف است به شهر تاریخ و هم خاطره سفری می سازد که سال های سال از آن یاد می کنی.

تا این جا با برخی از معروفترین اماکن دیدنی در یزد آشنا شدیم، سوالاتی که ممکن است در ذهن شما باشند:

 

جاهای دیدنی یزد در زمستان، پاییز و بهار کدام ها هستند؟

خوشبختانه دیدنی های یزد فصل و زمان ندارند، یعنی شما در هر فصلی از سال (بهار، تابستان، پاییز، زمستان و یا حتی نوروز) به یزد سفر کنی می توانی تمام اماکن دیدنی را ببینی.
تنها مسله ای که مهم می باشد این است که طبع شما چیه؟ یعنی دوست داری هنگام گشت و گذار، هوا خنک باشد یا گرم مطبوع.

مکان های دیدنی یزد در شب کدام ها هستند؟

معمولا اکثر اماکن یزد از صبح آماده پذیرایی از مسافران هستند تا حوالی غروب آفتاب. در بین آن ها، آتشکده یزد تا ساعت 21 و باغ دولت آباد تا ساعت 23 به مسافران سرویس می دهند.
در کنار همه گشت و گذارها رستوران های یزد اعم از سنتی و مدرن تا پاسی از شب فعال هستند تا سرت حسابی گرم شود.

قیمت تور گشت جاهای دیدنی یزد چند است؟

قیمت این تور در زمان های مختلف سال (فصل پیک سفر و یا غیر پیک سفر) متفاوت خواهد بود. اگر هم تور گشت کامل، توسط یک آژانس مجری سفر را انتخاب کنی؛ خیلی در زمان و هزینه برایت صرفه جویی می شود.
بنابراین پیشنهاد می کنم برای برنامه ریزی دقیق، حرفه ای و کامل به همراه قیمت ارزان و به صرفه به صفحه تور یزد فارا گشت مراجعه کنی.

ساعات بازدید از اماکن دیدنی یزد؟

همان طور که ذکر کردیم، ساعات بازدید از صبح تا حوالی غروب آفتاب است. برای مثال تقریبا در زمستان و پاییز از ساعت 8 الی 17 و در بهار و تابستان از 8 الی 20 دایر می باشند.

جاهای دیدنی یزد چند تا هستند؟

در کل شهرستان یزد بالای 100 اثر تاریخی و با قدمت دارد. اطلاعات چند تا از مهمترین آن ها را برایت در این صفحه با توضیحات کامل جمع آوری کردیم. لطفا روی لینک بالا کلیک یا تاچ کن.

نقشه شهر یزد در گوگل مپ

اطلاعات جاهای دیدنی فارا گشت کوروش

مکان های دیدنی یزد یکی از دلایل اصلی سفر به این شهر است. یزد جاهای دیدنی فوق العاده زیبای زیادی دارد که با دیدن اونها لذت هر نوع سفری دو چندان می شود. اگر می خواهی بدونی که این شهر چه جاذبه های دیگه ای داره، صفحه وبلاگ تخصصی یزد رو که برات آماده کردیم می تونی ببینی. مطمئنا خوشت میاد:

اگر مشتاق هستی یه مسافرت فوق العاده به یاد ماندنی به یزد داشته باشی و لذت بردی از خوندن اطلاعات فوق العاده مکان های دیدنی یزد که برات شرح دادیم و می خواهی از نزدیک دیدنش رو تجربه کنی، صفحه تور یزد فارا گشت رو حتما ببین. ( برای انتخاب یه سفر فراموش نشدنی کمکت می کنه. )

اطلاعات کامل تورها فارا گشت کوروش کبیر
اطلاعات کامل هتل ها فارا گشت

تصمیم گرفتی بری به یزد و جذابیت های این شهر رو ببینی؟ مطمئنا یکی از دغدغه هات انتخاب محل اقامتی خواهد بود که قرار است شب را در آنجا استراحت کنی، این محل اقامت باید از نظر تمیزی، امکانات و قیمت مناسب سلیقه شما باشه. سلیقه شما چیه؟ صفحه هتل های یزد کاملترین اطلاعات رو درباره هتل ها به شما میده تا بهترین انتخاب محل اقامت رو داشته باشی:

وقتی با آژانس هواپیمایی و مسافرتی فارا گشت تماس میگیری همکاران ما به تمامیه سوالات شما درباره جاهای دیدنی یزد، مدت زمان سفر به یزد، امکانات و درجه هتل های پکیج تور یزد ارزان عادی یا تور یزد نوروز و خدمات گشت ها و بهترین راهکارها پاسخ می دهند پس خیالت راحت باشد.

پاسخگویی به همه شما عزیزان یکی از وظایف مورد علاقهٔ ماست. پس برای دریافت اطلاعات بیشتر و زمان و شرایط رزرو تور می‌ توانی با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایی.

 

02186037414
09208008108
تور یزد آژانس هواپیمایی فارا گشت کوروش کبیر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا